Followers

Thursday, February 24, 2011

Lukisan Batrice

Bakat melukis plak.................ha ha ha.....giler comel kan......dia lukis orang sekali tengok dah cam beruang panda dah......

Yang nie, dia lukis aku ngan dia.......sama jer pun..cuma 1 kecik 1 besar...........adeh.....mama ko telinga tak capang sayang oitttt.............


yang nie papa dia......takde telinga ler plak..


yang nie ala2 patriotik sikit....siap ada bendera malaysia and pokok.  tp jangan tertipu........bendera tu, papa dia yang lukiskan....dia tukang kaler jer........yang mama dia kot...sebab pakai kain kaler pink. PINK ok!


yang nie dia ngan nenek dia plak........


comel tak? ha ha ha ha...sila ler cakap comel yerk........boleh ler yerk...coz' ini pun hasil tangan budak perempuan umur 4 tahun 1 bulan.  Dulu mama dia......bakat lukis orang lidi jerrrr...............dia kira advance ler sikit...coz' badan tu ada isi.......siap bertelinga lagi tu......


4 comments:

Irma Ruhani said...

sangat comel lukisan tu. simpan dlm album tau. nanti boleh tunjuk balik bila dia dah besar.

ermayana a.k.a mrs mahzan said...

hehe...kene bg galakan lg nih...comel latu...simpan framekan nanti dah beso tunjuk..mesti dia tk caye dia yg lukis tu

ct N honey said...

anak saya lagi lah mengancam lukisannya.
http://cthoney.blogspot.com/2011/02/rumah-kena-conteng.html

~izan~ said...

comel..pandai lukis yer? tp yg last tu mmg comey sbb nenek kepala biru,baju kuning,dia kepala kuning,badan biru hehe...nama pun bdk kan,tp mmg berbakat =D