Followers

Monday, March 7, 2011

Buffered Earning : Akhirnya

ye betul..............akhirnya........setelah sekian lama menanti.........BE aku di update sudah.  Thanks Nuff.

ada 2 BE di situ.

Serius.......sangat lama tak dapat BE dari Nuff...ingat nak merajuk dah.....tp kuatkan semangat gark ler..
kadang2 iklan tu muncul..kadang2 tak...dia main nyorok2 plak.....takpelah...dia nak kasi suspen tu kot!

So....esok adalah marathon entry cuti-cuti di Bandung k.
Aku akan kongsikan..sebanyak mungkin info yang aku ada....

9 comments:

Citarasa Rinduan said...

tahniah..

kak br dapat satu semalam..

wah!! bandung..baru balik ya BUK!! hehehhehe

Nana said...

aku arini be dah jadi me
tinggal 2 je
be skang ni

ieda said...

ada jugak BE dikk ..
akak x pernah ada kuuut ekekkeke

LyNn HaMzAh said...

syok la kamu...jealous kak lynn tengokkan...huhuhu...

Cik Wanie Ghani said...

dia tau akk majuk,
2 yg dia letak BE tue,
hahahahaha...
cepatan kongsi pengalaman ke Bandung kak,
sbb daku akn ke sana juga nanti

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

akak pun dah lama tak de BE.. merajuk gamaknya . tahniah la yek

Mama Zharfan said...

congrats on the new BE :)


nak menang purse clarks ori? jom vote!

sw33tdarling said...

skang ni dah nampak dah iklan yg bolek klik2... lately byk kuar iklan yg jual voucher tuuu

rasp said...

tahniah dpt BE...
leh jadik modal nak ke bandung lagik nie hehehehe