Followers

Wednesday, March 16, 2011

MIMPI tentang DIA

nak sambung story last day cuti-cuti Bandung....gambar plak takde...my thumbdrive tertinggal plak kat rumah...nasib ler nasib.......

makanya hari nie ...jom kita borak2 pasal MIMPI.

Korang pernah tak mimpi pasal seseorang yang pernah jadi INSAN TERISTIMEWA dalam hidup korang berkali-kali dan setiap kali korang bermimpikan dia....ceritanya adalah sama.........DIA KEMBALI PADA KORANG. Adeh............jiwa kacau betul tau.........

Me selalu mimpi pasal seseorang nie....nak kata aku nie dok asyik teringat-ingat kat dia tidak jugak. Cerita lama....dah 10 tahun berlalu dan pada aku...tu sumer hanya cerita-cerita untuk mengindahkan jalan kehidupan aku ini.  Tapi masalahnya......boleh kata selalu mimpi pasal dia...mimpi pasal dia kembali pada aku.....naper ler ko selalu menyibuk dalam mimpi aku yerk!

Pelikkan........orang kata, bila kita ingat-ingat kat seseorang....kita akan hadir dalam mimpi dia..or dia hadir dalam mimpi kita.....tapi...takde masa dah aku nak ingat-ingat pasal dia.......dalam hati nie ada laling hubby ku sayang tu jer.......he he he he he...ke dia yang teringat-ingat kat aku...? oh....tp ke hal nya.....dia pun dah ada kehidupan sendiri........ntah ler........kadang-kadang bila di ingat-ingat balik pasal mimpi-mimpi tentang dia tu...rasa bongok kejap! Bongok bukan pasal apa...............pasal dalam kepala aku nie dok berkira-kira naper ler dia still nak menyibuk even dalam mimpi aku nie...dah ler dia punah ranahkan impian aku satu ketika dulu...................bodoh erkkk!

Macam 2 malam lepas............aku mimpi dia balik dari nun di seberang lautan.....cari aku kat rumah (rumah mak pak aku ler kan).......pastu beria-ia cakap ngan mak aku nak jumpa aku.....mak aku pun leh bagi dia jumpa aku......kemain merayu dia kat aku kata dia salah.....dia silap........dia nak balik kat aku....bodoh takkk!.....camtu sekali aku leh mimpi............tp masalahnya....apsal dalam mimpi aku tu laling hubby aku tak muncul....tp Batrice ada....nak menambahkan ke mengongan mimpi tu.....dia siap ngaku Batrice tu anak dia....lagi ler bertambah-tambah bodoh aku rasa...........adeh!!!!!!!!!!

Tp....setiap kali aku mimpi pasal dia..........setiap kali tu jugak ler situasi yang sama berlaku.........aduh! sakit jiwa aku di buatnya...........

Cuba ler bagi aku mimpi yang indah-indah2 jer dari aku mimpikan orang giler tu.....
Mimpi pergi bercuti ke hongkong disneyland ngan laling hubby & Batrice pun syok gark kan....
Mimpi main lari-lari kat pantai di saat rembang-rembang senja ngan laling hubby aku..adeh! romantiknya........
tak pun...mimpi aku beranak anak kembar 4....fuh! tu lagi lerrr syookkkkkkkkkkk

So, korang pernah ke mimpi macam nie....? chewaaahhh....kot ler aku jer sorang yang rajin dok termimpi pasal dia tu..........


9 comments:

mama tisya said...

tk pernh smp mimpi DIA..hehehe...parah gk zana tu slalu mimpi..mayb die dk tringt gk kt zana kot..hehehe

ZanaNordin said...

amy - ha haha...tu arr...sangat ler menyibuk mimpi2 mcm nie tau....

Achiq said...

Kata orng tua2..dia teringat kat kita tu..mlm2 roh dia berjalan masuk dlm mimpi kita...Wallahuwalam..

Zana_MamaBatrice said...

Achiq - hu hu hu..tak harap dia ingat kat kita pun...

sw33tdarling said...

aku pernah mimpi mcm dah byk kali mimpi pasal benda tuu... kadang rasa mimpi tu bersambung

☆ lieya latif ☆ said...

aku tak penah lak mimpi kekasih lame wei hahahaah..sebab jenis aku , dpt jek bantal terus lena mcm nak gila koooo...tapi aku perasan, aku selalu sgt mimpi hantu....mencik okey!! tak pasal2 aku takut nak bgn kencing tgh2 mlm.....tepakse kejut shah teman haahahahahahaha

MrS. F!zA said...

hahaha memang mengong la mimpi gitu..leh lak batrice ank org lain..

*kita pon selalu mmpi ebf msa sklh dlu(cinta monyet)pelik smpai skrg asal mmpi je ada dia.tp tkpnh pon duk igt kt dia..ke dia igt kt kita??huhu

atty's said...

zana..kty kan selalu gak mimpi bekas kekasih..
tp masalahnya dia dtg dlm mimpi kty , tp dia tak bercakap.hanya pandang je kty ...berdiri sambil pandang je kty..

tp kan masa kty mimpi tuh .kty tau kty tgh bermimpi..hahahahaha..kdg saja nak olah supaya bekas pakwe tu ngn kty jalan2 tepi taman ke .bercuti ke..nan hado..dia hanya pandang je berdiri kaku .huhuhuuhuuhu..

ummi anum said...

zana...sy pun pernah mimpi jugak camgitu..tetapi..bukan bekas kekasih lah...cuma somebody yang pernah hadir dalam hidup sy..memang kerap mimpi pasal dia..ntahlah...