Followers

Friday, March 4, 2011

Nak tahu ke apa yang Batrice Skodeng?

hah!....ini ler jawapan bagi apa yang korang teka tu? Maaf lah yerk.........takde hadiah..........he he he he......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Batrice teruja tengok Angsa.



Baru 1st time jumpa Angsa kot! hurrm......eh! hari tu pergi Zoo...tak jumpa ke binatang nie erk?


khusyuk tawaduk sambil sedut air cincau tin harga rm2 setin...pergh...giler cekik darah.......


dah mcm sessi suai kenal dah ........agak2 paham ke Angsa tu apa yang awak cakap Batrice oit!


so, amacam.........dah buat sessi suai kenal........biaalah........wartawan mmg camtu kan......memula kena ler berbahasa dulu...tanya yang simple2 lepas tu.........boleh i ambil gambar u? wah gitewwwww
Gambar Angsa pun dia kecoh nak ambil gark.......yang jadi mangsa, Miss Pinky ku itu lerrr...........jawabnyer kalau Miss Pinky tu ada pengganti...........sure, Miss Pinky ke tangan budak kecik nie.......adeh!...tak larat nak layan ler kalau camtu....biar ler mama dia pakai Miss Pinky tu hingga ke titisan bakti nya yang terakhir.


wah.........korang tengok.......kemain lentik lagi jari-jemari dia............siap terteleng2..........aku rasa Angsa tu pun pelik ler tengok budak sorang nie buat kerja......


Siap tinggalkan pesanan penaja lagi...........haha ha

"Mama, itik nie tak malu...kencing depan echa "

Mana dia nak malu..............memang seumur hidup dia tak pakai suar pun..so redha jer lah.......opss.......apsal dia panggil binatang tu Itik yerk? aku salah bagi penerangan ke.......? hurrrmmm

9 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

hahaahaha....comel okey!! paling aku tabik berani betul si batrice dok dekat2 tu...kalo mia mija jgn harap okey...aku kene heret gitu hahaahah


kemain lagi amik gambar jari jemari lentik...tapi cun...aku suke ko amik moment tu....

norhidana said...

alah2... tak tkt lak dia ngn angsa tuh... ingt masa kecik2 dulu aku penah kene kejar ngn angsa nih pastu kene cubit lak ngn muncung dia sakit oooo...

mcm2 gaya dia yek, punya lah teruja dia, siap ngambik gambar bagai hehehe...
tp paling comei ayat last dia tuh... hehheeh

norhidana said...

alah2... tak tkt lak dia ngn angsa tuh... ingt masa kecik2 dulu aku penah kene kejar ngn angsa nih pastu kene cubit lak ngn muncung dia sakit oooo...

mcm2 gaya dia yek, punya lah teruja dia, siap ngambik gambar bagai hehehe...
tp paling comei ayat last dia tuh... hehheeh

LyNn HaMzAh said...

hehehehe...tak takut ek dia ngan angsa tu...kalau qistina x mau nya dia duk dekat2 macam tu...tgk dari jauh dia...

baju batrice cun la...suka kak lynn tgk dia dressing...

atty's said...

nasib angsa kena kurung..kalo tak kena kejar..hihihiihi

cantik gambar batrice ngn angsa ..

rasp said...

berani dia ya sis...tu lah kan, sib baik angsa tu dikurung...kalo dak naya je kena kejor....

suka gambar jari lentik dia tu...kelazzzzzzz

MAYA said...

beraninya dia pg dekat2.. siap nk amek gbr lagi tuh..

cantek spek itam!! ;D

syariza09 said...

sy depan angsa takut laa,takut kena patuk.

echa ni kul jerrkk

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

berani giler batrice.. siap bertentangan mata ha... kalau farhan dan emily, compem mencicit2 lari.. lg satu angsa kan suka bising2 bunyi dia.. hehehe