Followers

Thursday, March 3, 2011

Wah.......terujanya dia.

agak-agak korang lah kan..........apa ler yang membuatkan si Batrice nie buat muka kemain excited.  Apa ler yang dia jumpa or nampak tu yerk.........cuba korang teka-teka.............!


siap ambil kayu lagi nak godek2 apa yang dia tengok tu......kemain lagi..........


tahu ker apa dia?
.
.
.
.
.
.
.
.
.

SILA TUNGGU JAWAPAN NYA PADA ENTRY ESOK PAGI YERK. SEKIAN.


4 comments:

atty's said...

adoi suspen je..

LyNn HaMzAh said...

entry esok ker? alahai...

NoRMa aZurA iSMaiL said...

ader anak katak kat depan tu :)

rasp said...

bikin suspen je...
cam nak kejor ayam je hehehehe