Followers

Thursday, April 7, 2011

Aiman Rifiqi

my little domot2 boy....he he he he......udah nak masuk 4 bulan pun anak bujang sorang nie.....

progress :

* start makan nestum masa umur 2 /3 bulan. hu hu hu hu.....la nie...... time makan dia...pagi sekali, tengahari sekali and petang sekali. Nie my mum yang story ler nie.......tak boleh lambat sikit, sure anak bujang nie menjerit...hik hik hik......

* dah boleh pusing sendiri untuk meniarap.......giler cepat errkkk! kak echa dulu....5 bulan rasa nya baru reti nak pusing2 nie......

* kalau tengok tv...kemain khusyuk lagiii.........tak berkelip2 mata tu......

* berat? dah almost 7kg kot........coz' masa 3 bulan, berat dak aiman nie dah 6.1kg....membesar bagai johannnnnnn....

So...jom layan gambar2 dak domot nie......
















 *** Aiman tak kisah pun..........***

macam-macam mimik muka anak bujang nie buat..............tak larat nak dukung ida lelama.....letih tangan mak long sayang oittttt................




5 comments:

My Aisy said...

wah...aisy skang nih 3 bulan berat baru 5kg++...chomel sesangat aiman...

aanie said...

tembamnya baby....^_^

~izan~ said...

geramnya tgk gmbr dia suka tu.. nk cubit2 manja rasa =D

LyNn HaMzAh said...

memang ler semangat...kalau dapat kat kak lynn memang puasa la kak lynn gomol dan cium2...hehehehe...

akiratoriza said...

Sedap bau baby kan... memang domot sungguh la.. geram tgk tau!