Followers

Thursday, May 5, 2011

Alolololo..........anak sapa ler nie ngantuk sangat sambil tido ngan baju sekolah yerk....?


ha ha ha........pepagi buta dah lentok tak menyedarkan diri.
Siap mandi
siap pakai baju
sambil tunggu mama dia siap pakai tudung sementara nak siapkan ikat rambut dia..
elok jer dia landing camtu...diam tak berbunyi...
sekali check...
alahai...........tido balik anak dara aku nie...
ha ha ha ha ha...
sampai tak sempat nak setting keadaan lagi tu...


Alhamdulillah........cik mek molek sorang nie......dah semakin bertelur pipinya...
ha ha ha...tak larat dah nak dukung..dah almost 17kg kot.....
mati ler kalau dukung dia...mau patah pinggang aku
takpe....mak sukaaaaaaaaaa
janji anak mak gebu gebas macam mak...chewaaaaahhhhhhh
cuma tak larat ler memalam hari bangun 2 - 3 kali buat susu untuk dia.....hu hu hu

3 comments:

norhidana said...

aloloolo...
nmpak cam pnt sgt lah si batrice tu ek...
pastu tgk dia landing tu baikkk punyer...
mmg dh mkin comel anak dara ko tuh beb...

Lynn Hamzah said...

kesiannya dia...malam2 batrice bangun minum susu ek zana...patutlah badan dia nampak chubby...

rasp said...

baeeeekknya landing...
cian kat dia....suka kids yg chubby2 sis...sedap peluk2...