Followers

Friday, May 27, 2011

Ketam Masak Lemak Cili Padi vs Kerabu Mangga

Ketam masak lemak cili padi by me


and
Kerabu Mangga sempoi by darling hubby.


Amacam? terbaik tak kombinasinya....he he he he.....
Tu ler lunch hari Selasa we'll...that day kan aku ambil EL coz' jaga budak tak sihat......
jadi ler.......syukur alhamdulillah..........

9 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

sedappppppppppp kerabu mangga mmg fav aku wei....

mummysyafie said...

ketam tu nampak menyelerakan. dah lama tak makan ketam...bila tengok pic ni rasa teringin plak. nak kena serbu kedai gak ni.

ieda said...

kerabu mangga sempoi tuu mengancam kalbu kuuu dik ! ...:)

*∽ IZAN ∽* said...

uhhgghhh...meleleh leleh air liuq ku tengok.....gulp!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

2-2 menu feberet ku..
yummeh.. ;p;p;p

norhidana said...

wah2, sama2 kite berlauk kan ketam la mlm ni ek, cume aku nyer ketam di msk oleh en edy heheheh...

mmg menterliurkan ketam msk lemak ko tuh... + kerabu mangga lg

~izan~ said...

ketam sedap tp tang nak kopek2 tu bercinta hehe..lapar la plak tghari dtg sini =D

kerabu mangga tu wat leleh air liur betul :D

Dee said...

ketam masak lemak cili api tu terliur siot..

ZanaNordin said...

@♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥

sedap kan....pelengkap menu