Followers

Monday, July 18, 2011

Dugaan


Dugaan buat aku hari nie......redha jer lah...walaupun sakit kat hati nie...tuhan jer tahu.
aku tak sibu hal orang..kerja orang..naper nak sibuk hal aku, kerja aku...
tolong lah.....cukup2 lah berlagak macam ko tahu semua...ko nak urus semua....sapa ko?
kalau tahu itu bukan tugas ko...tak yah nak sibuk2 ambil tahu...aku tahu apa aku buat...
tak yah nak memekak2.....tak puas hati..bagi tahu...

dan

buat si tukang2 sampai tu..cukup2 lah...
tak kemana kalau peel macam tu..
setakat nak jadi kipas utk orang2 tertentu....
sila ler.....buang tabiat mcm tu...
satu masa...ko sendiri akan terkena....

SO, ZANA....JANGAN PERCAYA PADA SESIAPAPUN
DEPAN KITA MANIS, CKP KEMAIN LAGI...TP RUPANYA....DIA LER YANG JADI TUKANG SAMPAI....


13 comments:

MrS. F!zA said...

sabarlah wahai kakakku k..mmg ramai manusia begitu..kta je kna berhati2..

Cik Wanie Ghani said...

tue yg susah kan kak,
kita x kaco hidup org,
tapi org plak yg kaco hidup kita...

apapun sabar sajalah kak:)

take care

Lily @ Mama Iqa said...

peel manusia, rambut sama hitam, hati lain2. sbr ye zana, anggap je dugaan bekerja :)

Sidratul Muntaha said...

zana..
jgn emo..
ingat baby dear..
ish ish..
riso aku..
tkut ko takleh tahan pressure ni..
chill babe,...
chill..
tarik napas pnjng2..
istighfar..

atty's said...

betui tu..zana.kita kena hati2 ngn sapa2 pun.lagi org yg baik ngn kita.

jgn pk2 sgt tau..tak elok utk kesihatan zana

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

sabar weh..aku dah kena last week... itulah manusia yg paling teruk aku jumpa seumo hidup aku! x sanggup rasanya tau...

Nana said...

aku mmg skang ni dah hati2
lepas ada satu kes kt opis
membuatkan aku bhati2
xsemudah2 nk caya kt org

sW33tdARLiNG said...

mengingatkan diri sendiri jugak... emmm ada jer manusia gini kat mana2 pun...! benci geram! kadang2 sakit hati, lebih baik berenti keje

rasp said...

istigfar bebanyak sis...
byk bersabar iye...
positive thinking demi babymu :)

Citarasa Rinduan said...

subhanallah...........
kak tumpang simpati dik,
ramai yang kak temui yang suka tikam belakang

kamu bersabar ya,,,,,

onniesham said...

sabar zana. preggy woman xleh emo sgt k. biasa la tu zana, kt mana2 pon msti jumpa punyer org mcm ni. aku pon dah trkena. ikut hati mmg geram, tp nk buat camne kan. org mcm ni mmg susah nk berubah.

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

rileks zana, kat mana2 kije mmg ada jenis gitu.. huhuh, sabo aje la..
kat sy ni pn mmg ramai jenis gitu,
pencen awal x mo, sshkan org aje..
dh die takleh wat kije.. bos suh kite die nk marah lak..
kata rampasan kuasa la hape, nyampah org gitu.. ;p

♥♥ MoMmY MimiL ♥♥ said...

Hi zana...

Baru jumpa blog u nih...Mama batrice kan? ai follower blog lama u dulu...


=))