Followers

Wednesday, October 5, 2011

Calon Menantu Pilihan

Mama papa dia sibuk mengemas... dia pun sama sibuk gark... sibuk nak mop nak menyapu sama.



Sayang gilerrrr kat budak nie....
tp kekadang rasa cam nak gegetttt jer kalau time dia buat peel

10 comments:

lieyalatif said...

alahai rajinnye akak batrice.....ini mcm leh mintak upah lebih ngan mama ni batrice...he he he.....

aku tgk pun geram gak zana he he he...makin montel!!

Oh Oeya said...

comeiii ;-)

Dee said...

cutelah dia skrg ni...mmg leh jd menantu pilihan..

ieda said...

wah2 .. sungguh2 menantu pilihan nie .. tapi bab nyanyi sambil menyapu aunty kurenggg ekkeke :)

rajinnn dia ..

Salina@IbuAqil said...

uishhhh rajin anak dara sorang ni.. ;)

LYAfrina said...

oloo..rajinnyer..sempat lg pose dgn penyapu tu..hehehe...cam awek harry potter dah.

wanie said...

amboi...rajin nye anak dara ni...mmg boleh buat menantu...

akiratoriza said...

lau dgn anak ni memang kekadang geram sesangat rasa nak marah jek tp lau time hepi tgk gelagat dia rasa nak lambung2 jek.. hihihiiii

Cik Wanie Ghani said...

anak yg rajin,
tapi yg x tahan tue sempat lagi pose tue:)

Cho Zila said...

perasaan yang sama seronok tengok gelagat diaorang tapi rasa cam semacam kalau tak dengar kata... memang nak gegetttt222 jer...