Followers

Monday, December 5, 2011

RM1Juta Money Drop

morning alll

pergh...sapa tengok rancangan nie malam tadi!


rasa mcam nak kena serangan jantung aku tengok aksi peserta2
esp group perempuan tu...
adehhh...

blur sungguh..
aku ngan laling hubby aku dok ler terjerit2 bagi jawatan
tak boleh blah sungguh blur dua orang tu
Tasik di negeri Perak...leh plak dia confuse letak duit tu kat TITIWANGSA....
wahhh...kalau tasik lain ko nak confuse tu takpe lah jugakkan..
nie TITIWANGSA.....sure bukan orang KL tu kot!
ha ha ha..berprasangka baik ok

1 lagi....SEMUT - KUMBANG - CENGKERIk - LIPAS
yang mana satu haiwan yang paling pantas BERLARI
berlaki ok...bukan melompat orr terbang...

aku siap tanya kat Batrice lagi mana satu lagi LAJU
Batrice pun leh jawab..
yg 2 orang nie..dok ler terkial2 nak letak duit tu kat petak mana...
huwaaaa.....tak pasal2 rugi ....

next episode
diaorg ada lagi 40K kan..
aku rasa sure pulang tangan kosong punya...
adeh!

tetiba rasa cam nak masuk jer program tu!

3 comments:

atty's said...

boleh sakit jantung nengoknya semalam..

norhidana said...

mcm best je,tak tgk lak aku huhuhu,,,..kalu tau comfirm aku tgk wei...

ohoo yg 2 org pmpuan jerit2 lompat tu yek...

rasp said...

alaaa mmg cadang nak tengok...
leh lupa plaks...