Followers

Thursday, April 25, 2013

Tali Pusat

Genap seminggu, tali pusat Aryan dah tanggal....
Orang-orang tua kata....tali pusat yang lambat tanggal.....budak tu bakal jadi pencermat if pakai apa2..
if cepat tanggalnya.....budak tu bakal jadi seorang yang tak cermat
wallahualam

Dulu kak Batrice 3 hari tali pusat dah tertanggal......
and...kebetulan kot...memang Kakak Batrice bukan pencermat orangnya.....
beli selipar...tak sampai seminggu selipar putus...
beli menan pun cepat jer jahanamnya....

Minta2 adik Aryan pencermat ler hendaknya..jadi lelaki kena pencermat.....
biar anak dara yang boros-boros...ha ha ha..macam mama dia kan...

11 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

amin..semoga masin mulut mama ya..hehehe

Hirda Ibrahim said...

Hahahah....
Sgt bagus kan?
Hazry dulu pun seminggu gak.

Hirda Ibrahim said...

Hahahah....
Sgt bagus kan?
Hazry dulu pun seminggu gak.

Daddy Ziyyad said...

saya masih simpan tali pusat saya,hahahaha..sebab mak ayah saya simpan tali pusat kami adik beradik dlm kotak khas...:P

norhidana miswan said...

cptnya dh tanggal, masa aiyan dkt 2minggu baru tanggal hehehe... kire pencermat betul lah si aiyan tu nnti ek...

tp itu cume ckp2 org tua je kn

Lynn Hamzah said...

anak kak lynn yang no3 nie lambat tanggal tali pusat...yang paling cepat qistina...

Anonymous said...

Hello, I think your website might be having browser compatibility issues.

When I look at your blog in Chrome, it looks fine but when opening in
Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, fantastic blog!


My blog post total curve order

my notes said...

assalamualaikum ... owh , itu maknanya ya ... org dulu2 suka perati . sbb tu dia boleh bagitau akan jadi camtu ...

Puan Mimi said...

farhan dan emily pun sama lambat tanggal. kira genap seminggu la.. semoga aryan jadi pencermat macam impian mamanya. amin

Emy Omar said...

Insyallah semoga Aryan menjadi pencermat seperti impian mamanya ye

ieda immi said...

untung zana amik masih baru .. kuar2 dah boleh amik

adik akak dah masuk 4 bulan baru amik di rumah kebajikan ..
tapi x perlah janji ada kan .. kurniaan allah yg x ternilai ini ..

soo memang x merasalah tanggal pusat ke ape nie .. skrg dia dah pandai meniarap hampir nak angkat kepala ;)