Followers

Tuesday, May 28, 2013

My lil Aryan

Taraaaaaaa
Mama Batrice n Aryan dah semakin menyepikan diri yerk dari dunia blogging...
Ampun....x cukup kaki tangan lorrrrr

Alhamdulillah...Aryan dah genap 44 hari...dah habis tempoh berpantang...ngeh ngeh ngeh..


Anak bujang zana nie pun dah semakin membesar dengan sihat wal'afiatnya..
Genap sebulan hari tu pergi check...berat dah bertambah lagi sekilo...so dari 3.7kg - 4.7kg..and now after 15 hari check up..mama dia yakin benar berat dia jejak 5kg...
panjang pun bertambah....5cm...dari 44cm ke 49cm...ha ha ha ha....tinggi ler gamaknyerrrr


kesayangan kakak....tp bila adik menangis tak sabar nak susu.....pandai akak marah coz adik bising..ha ha ha..alhamdulillah....both kurniaan ALLAH....ini lah nanti yang bakal mendoakan mama n papa....moga jadi anak yang soleh dan solehah.....


see....adik yang baru sebulan setengah tapi ramai yang sangkat dah 4 bulan....
x larat nak dukung lelama.....coz' x reti dok diam2 kepala tu....pusing sana pusing sini..

Alhamdulillah....anak mama sihat...
cuma muka naik rashes jerrr......anak bujang nie x boleh panas....panas sikit mula ler naik biji2 merah kat muka tu.....

8 comments:

Nad MamaZN said...

Alhamdulillah
Semangat aryan :)

norhidana miswan said...

alhamdulillah makin membeso bujang ko tuh zana... jap2 lg tambah debab lah tu

EmbunRosaliza said...

Tahniah, semangatnya bby

Rasp said...

eeee geramnya tgk dia...
bam bam...tomei tomei...
sayang tul batrice kat adik dia ek sis...

Emy Omar said...

Alhamdulillah makin tembam nampaknya sicomel tu semoga terus membesar dengan sihat dan cerdik ye Aryan

nieda said...

Tahniah...comel baby aryan

Cik Nurul Pinky said...

semangatnya anak akak tu..comel dan pipi pun gebu..geramnya nurul rasa cam nak gomol je pipi dia. batrice pun makin cantik sekarang ni hehehe

ieda immi said...

comel aryan .. lama2 akan ada iras wajah zana dan hubby ..

oh ya , zana nyusu badan tak aryan , mcm adik akak dia x nyusu tapi dia perah susu sbb zaim dah 3 bulan kan .. so skrg zaim minum susu dia dari botol lah ..

alhamdulillah semua nie kena ambil kira kalau tidak susah kita nanti , hukum hakam kena jaga kan .. x der lah nanti nak kena beralas pula .. ;)