Followers

Tuesday, October 29, 2013

Glitter

Trend kot sekarang nie
sana sini dok tengok orang upload pic bershawl glitter...
he he he.....Zana pun sibuk nak try gark.....
beli ler sehelai dua.......ha ha ha..
sat lagi ketinggalan trend plak.


hurm...
boleh ler kottt...
senang nak bentuk....tp masalahnyer kainyer keras kot...x lembut so...bila pakai tu nampak kejung...x jatuh..
lantak lerrrr.....orang berglitter...kita pun berglitter garkkk....ha ha ha..ke sebab yang nie kain murah tu pasal kejung skit......

 

3 comments:

Rasp said...

mmg tengah trend kan sis...
suka tengok bila org pakai...
cam zana pakai... kena...
tapi akak tak try sbb rasa cam mmg tak kena dgn akak hehehehe...

norhidana miswan said...

aah kain nyer mmg keras skit kan... aku ada tgk2 gk aritu tp mcm tak kenan sbb udahla aku ni itam nk pakai gliter2 cam tak kene je... tp ko pakai tu orite je

attyfir said...

kty pun ada gak beli..tp lom rasmi lagi .