Followers

Wednesday, July 23, 2008

HAPPY 18'S month

Hari nie genap anak dara ku tersayang nie berumur 18 bulan.......kejap jer erk... x terasa pun masa berlalu dgn begitu pantas jer....means lagi 6 bulan anak daraku ini genap 2 tahun....alahai, naper ler cepat sangat anak mama nak membesar nie.... x puas lagi nak cium bau baby tu tau....
Agak2nyer bila ler aku nak tambah ahli keluarga aku yerk....kesian kat tisya sebenarnyer...dok main sesorang...yelah, Abg Abid (boy yg MIL jaga) dah jarang dah nak datang rumah ...agaknye tension asyik kena buli jer ngan budak tenit sorang nie......agak2 kalu aku ambil anak angkat lelaki ok tak? .......yelah, nak harap aku yang mengandung lagi, mmg susah ler coz' aku mmg jenis yang susah nak lekat......sian kat papa...abis tu nak buat camne rezeki takde lagi
Ada ker org nak kasi aku anak utk aku jaga yerk? *** sengal tu ler ayat nie....

6 comments:

oli said...

happy 18 month to batrice!!!
cuba teka who am i?

yong ibu chem said...

salam zana..wah..tmbh lagik sorang geng fp ada blog! bestnyeee..

happy 18mths Batrice....

n happy blogging yeah mama!

Mama Mya said...

hepi 18mths batrice... cuti pindah umah ke zana..

liwaniel said...

wah zana...dah ade blog jugak ye...
happy 18 mos batrice...dah besar dah anak dara ni

liwaniel said...

wah zana...dah ade blog jugak ye...
happy 18 mos batrice...dah besar dah anak dara ni

Mama Mya said...

re = zana mahkamah baru ditubuhkan "mahkamah kanak2 sedunia" keh3.. si tertuduh lum dapat pampasan lagi coz si penuduh lum dengar lagik keputusan hakim semalam (papa cik mya bz x sempat baca blog mlm tadi)keh3