Followers

Friday, February 26, 2010

Cutest Baby with Cute Mom by Mama_Aqish

 
 holla......rasa cam lama jer tak tepek gambar2 cute utk contest kan...
so
this time aku nak mempertaruhkan gambar aku anak beranak utk contest
by 
aku suka masuk blog mama aqish nie....selain mama aqish yang rajin anjurkan contest yang best2.....yang paling aku suka...citer2 yang di tulis oleh mama aqish.....sangat jujur. Citer pasal aqish yang cute and dah pandai buat sign PEACE now.  Update gelagat2 aqish yang keletah tu  Citer pasal shopping2 mama aqish and selalu bagi info about tempat2 yang buat SALE.  So, senang ler sapa2 nak terjah kan.....ada gark mama aqish kongsi pasal tutorial blog... Mmg....kiranyer pergi blog mama aqish nie....mcm2 boleh kita dpt....complete in one house...he he he he.
  for this contest,  aku & batrice sebulat suara nak pertaruhkan gambar di bawah....

jeng jeng jeng jeng

.
.
.
.
.

      
 

he he he...
for sure ler...mana tumpahnyer kuah kalau tak ke nasi yerrr tak...
kalau anak cute...harus ler tumpah dari kecomelan mak dia....
ayat orang berperasaan camni ler...

The cutest Baby : Nur Batrisya Qistina 
Umur : 3 tahun laaaa
Nama Panggilan : Batrice
The Cute Mom : Zana Nordin ( 28 tahun)
Nama Panggilan : Zana

Hadiah2 (byk tuuuuu)
di sponsor oleh

1.
 

2,
  

3.
 
fuh, boleh tak tido malam nie kalau membayangkan hadiah2 yang disponsor....iskh iskh iskh...minta2 ler ada rezeki lagi kali nie....
this contest will end on : 13rd March 2010.

*** mama aqish baru jer lepas accident.  Hope mama aqish xde apa2 yg teruk k.

No comments: