Followers

Tuesday, March 2, 2010

3 Dara Pingitan

ada sapa2 nak isi borang ker.......3 dara pingitan nie masih solo & available lagi nie.........pada yang berkenan tu.......cepat2 isi borang k.....pelamin dah tersedia ........tinggal menanti sang jejaka jer........he he he he eh....kemaruk erk aku........anak2 tak cukup umr dah offer nak cari menantu.......haipppp!!!! sapa nak jadi menantu saya.......sila ler sediakan rumah sebiji...nak rumah banglo tau.....keta sebuah.....paling2 koman pun HONDA.....tp kalau dpt BMW ker MERC ker...tak pun FERRARI ker....ok gark tu.......pastu, duit simpanan dlm bank tu harus ler paling kurang ada 5 angka 0........, kerja plak mesti MANTAP....pilot ker....doktor ker.....peguam ker.....pensyarah ker..........dan CIRI PALING PENTING........handsome tahap Brad Pitt....ngeh ngeh ngeh ngeh........mereng dah mama awak nie Batrice oit..!!!!


Ceh.........acah ajer lah......giler ko aku nak letak syarat2 camtu utk bakal menantu aku........apa, ingat anak aku nie anak raja ke apa.....tp ada gark ler tempian kerabat di raja tu.......raja SIONG.....ngeh ngeh ngeh....pepandai ler ko cari bakal suami nanti bila dah besar kan.......yang pentin...CIRI2 utama yang akan di pertimbangkan ialah BERIMAN, MENGHORMATI, PENYAYANG dan MAMPU MEMBAHAGIAKAN.......tp if dpt yang seperti syarat2 di atas tu pun ok gark........kira BONUS berganda2.......berbaloi2..........yelah....sure kita mahukan yang terbaik utk anak2 kita kan.......

 

Jauh dah aku merepek...........jarang erk aku nak merepek2 cam nie kat blog.......tulah, bila otak ada weng weng sikit gini ler aku......salah satu cara utk aku keluarkan aura yang tak bagus tu dari kepala nie.......atau nama lain...AURA GILA....ha ha ha ahha.......
  

Amboi kemain bersimpuh ke kanan kaki memasing tu yerk........sungguh bersopan anak2 dara ini berkat didikan dan ajaran mama nyer vogue d vast..............tp awas.....bila bersimpuh tu.....adab2 bersimpuh haruslah di jaga........dan pastikan anda memakin seluar yerk.......coz' adalah tak manis bila bersimpuh tp terserlah jualan kedai kopi anda.........keh keh kehkehe

 

Sebenarnya aku  nak citer..........yang anak dara tu kalau dpt jumpa gen mmg begitulah.........dimana2 pun mereka......dan mereka............so, let's me introduce to you'll bakal2 Malaysia Next Top Model..........Aina, Batrisya & Nurin...........si Batrice yang paling muda........tp cam beh kurang jer kan size tu........he he he....

2 comments:

Anonymous said...

bulat bkenan yg tgh2 tu..
cop dlu ek..hehehe

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

bulat - boleh boleh..nak cop baper lama tu....he he hehe