Followers

Tuesday, April 13, 2010

Berani2nya kirim Salam pada Hubby Aku!


hensem tak laki aku? hensem kan...ooo..inilah pujaan hati ku siang dan malam...........hidung mancung tu ler yang aku ngigau2 kan......

Tp kan...apa kes ler plak bila ada perempuan asing yang dok nyibuk kim salam kat laki aku plak nie...? aku kenal dia ker? dia kenal aku ker? ker dia kenal laki aku? tak pun...laki aku kenal dia? confuse confuse......

korang nengok kat shoutmix aku tu....kemain lagi cik/puan melissa tu kim salam kat laki aku......


 Cik/Pn. Melissa.....apa kes nak kirim2 salam kat suami orang nie....? agak2 ler kan.......kenal pun tidak....

15 comments:

♥♥♥ Mrs. Hasanif ♥♥♥ said...

uikssssssssss bahaya ni..baikk ko siasat sapa org itu..apa motif dia..

Ieda Al-Habsyi said...

berani betoi pompuan tu, hati2..

☆ lieya latif ☆ said...

oi sape tu zana....berani tul.....hahahaahah....sabo jek laaa....mcm2 hal laah!!

iz-AnN عبداللطيف said...

hurmm...tak pat nak cakap pepe...aneh

LyNn HaMzAh said...

giler ahhh...kau siasat zanna...suka2 hati dia jer...

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

ntahnya suka suki nak kim salam laki orang.. lain la dia kata, kim salam batrice.. boleh tima akal gak ek (walaupun batrice kompen tak tau nak balas salam dia) eheeh

Sham Ummi Echa said...

hahaha x tau nk komen apa..

saSha a.K.a MumYalya said...

uishh..ape cerita nih?kim salam laki orang sesuka hati..adoiyaii..

yong ibu chem said...

fuhh. bikin panas ni wo!

Emy Omar said...

ish..ada gak orang cenggitu ye suka suki kirim salam ke laki orang..haitt wachaa sama dia hehehe

Emy Omar said...

ish..ada gak orang cenggitu ye suka suki kirim salam ke laki orang..haitt wachaa sama dia hehehe

Sidratul Muntaha said...

aku leh imagine ler idung ko berasap sebab ati panas!!

Dee said...

pergh..berani mati tu zanna..mesti panas hati je kan..sabar2..siasat siapa dia..

atty's said...

sapa lak tu ,..sedara mara ko..kawan ko...

rasp said...

eh eh gitu plak...conpius jap....