Followers

Friday, May 7, 2010

my LITTLE CORPORATE LADY

Panasnyer lah hari nie.........aku yang duduk dalam aircond nie pun rasa cam berlengas gark lagi......bila keluar dari office...terus rasa cam nak pitam......panas membahang...panas takde angin........bumi kita nie makin tua kan.......

Last week...aku bawa balik blazer aku coz' aku nak cuci.....dah 2 minggu tak di cuci blazzer aku tu.....cuci sendiri jer pun...malas ler aku nak hantar dobi bagai........lagipun, blazer murah kan jan.......so, selagi boleh  jimat...kita jimat.......

Tp tengok ler...belum sempat aku cuci blazer tu....ada plak model kecik baik hati nak posing ngan blazer tu.........layan kan je lah yerk.............


muka bangga pakai blazer mama dia............ahli corporate kecik..ngeh ngeh ngeh


dah tersungkur pun kemain syok muka tu.....



itu ajer lite entry saya di petang jumaat nie......panas...so xde idea nak membebel.

5 comments:

rasp said...

chomel tul tgk dia pakai blazer gedebak besar hehehehehe...

rasp said...

chooopppp....lupa plak nak tinggal pesanan penaja :

HEPI MOM'S DAY SIS...
& enjoy ur weekend...

[-suziey-] said...

hahhah lawak la batrice ni..ekek:P

MAYA said...

blazer lg besau dr model..hehe..
happy mother's day zana..

Sharinginfoz said...

bagus bagi dorongan sejak kecil lagi ni... memang suka sangat dia kan.....