Followers

Saturday, May 8, 2010

Terima Kasih kerana menghargai diriku........

fuh.....entry kali nie ...aku nak kasi clear sumer award2 yang aku dapat dari kengkawan yang tak pernah nak lupakan aku esp Kak Tie, Kak Ayu and Kak Lia.

and jom layan award2 yang di anugerahkan untuk aku......

1) INTERESTING BLOG AWARD


Award nie datangnyer dari : Kak Tie and Kak Ayu...thanks .......hope my blog nie betul2 layak untuk terima INTERESTING BLOG AWARD nie.

2. NICE BLOGGERS AWARD
this one plak di anugerah kan oleh Kak Lia and Kak Ayu...dua2 nie orang kampung den...cuma kak Lia tak satu sekolah ngan aku.....Kak Ayu jer...we'll sama-sama pengawas dulu....he he he..so, kiranyer banyak gark ler citer-citer aku time sekolah dia dulu dia tahu........

3.BLOGGER AWARD : FRIENDSHIP

this cute Teddy bear mewakili Blogger Awrd dalam kategori FRIENDSHIP pula di berikan jugak oleh Kak Lia......sangat pemurah ok.........and aku harap sangat2 persahabatan yang lahir dari dunia maya ini berkekalan hingga ke akhir hayat.

4. TOP BLOGGER 2010

again..........TOP BLOGGER AWARD bagi tahun 2010 by Kak Ayu.......and hope berkat doa kalian....satu hari nanti blog kerdil aku nie pun bakal jadi BLOG yang di kenali seantero dunia blogging.

and last but not least

5.   BEAUTIFUL BLOGGER AWARD
by Kak Ayu..........thanks kak.....

and nanti aku buat entry tugasan bagi setiap award yang aku terima nie.  THANKS my dear friends.

No comments: