Followers

Monday, August 30, 2010

Salam Kemerdekaan ke- 53


Salam kemerdaan buat teman2 tersayang semua.......walaupun kita tak melalui susah payah di zaman peperangan tersebut..........tp as ANAK MALAYSIA dan WARGANEGARA malaysia.....perlulah kita menghargai setiap titik keringat susah payah atuk nenek kita mendapatkan kemerdekaan tanah melayu ini.

*** sure ramai yang ambil kesempatan time2 cuti tu gi shoppingkan.............!

11 comments:

Ain said...

suka tengok pict. ni, chumellll....

selamat menyambut merdeka zana...

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

Ain - thanks....

☆ lieya latif ☆ said...

salam kemerdekaan buat sikecik yg comey tu...bagus semangat anak dare ko zana...siap kiss bendera...ala2 pahlawan tgh kiss pedang gitu heheeheheh...

nanti raye batrice dtg umah auntie tau....auntie bagi duit raye...auntie ade kat kg sampai raye ke 4 tau....

Dee said...

selamat menyambut hari kemerdekaan buat zana sekeluarga..

LyNn HaMzAh said...

selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke53 buat korang sekeluarga...comey anak dara tu pegang bendera...

LyNn HaMzAh said...

selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke53 buat korang sekeluarga...comey anak dara tu pegang bendera...

Nana said...

slmat ari merdeka..amboi patriotik batrice ni...merdeka mmg sgt2 bermakna buat kita sebab kita jumpe amrul ms ari merdeka hehehe

ieda said...

eppy merdeka day dik ..
cumei gambar tuuu

norhidana said...

salam kemerdekaan gk utk ko n family... tp alah2 comelnyer batrice
kalu masuk contest sure menang...

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

salam kemerdekaan utk zanna sekeluarga...

huaaa...esok penat...ayu keje separuh hari..pastu lepas zohor ader program kemerdekaan lak..mana nak cutinya..

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

anak merdeka! yes semangat cintakan tanah air..