Followers

Saturday, October 9, 2010

Angin tersepit ke salah bantal?

........menderita sungguh ler. Tak tahu apa yang salah....tp rasanya takde salah apa2 kot...

Jumaat pagi tu ok....nak masuk tengahari dah start rasa sengal2 and sakit cam nak cramp kat area dada.  Kawan aku kata angin terselit...Camne ler angin leh terselit kat area situ erkkk? nak kata terdedah! tidak ler plak..24 jam ko aku tutup....12 jam tutup berlapis lagi...lagi 12 jam tutup lite2 jer lah...keh keh keh

Petang nyer plak.....masuk kereta, start engine...lagi ler menderita aku di buatnya......nak pusing stering pun aku rasa cam nak nangis.  Serius...giler sakit ko.....nak pusing leher belah kiri pun tak dpt......

Nak2 malam tu plak....ada open house rumah kawan laling hubby....nak tak nak dlm sakit2 pun, menurut gark ler aku........laling hubby aku tu jenis kalau pergi2 macam tu, wife tak ikut sama...mmg jangan harap ler di anak pergi...........tak kisah ler kejap ke lama ker...janji wife dia dia usung sekali. 

On the way tu, singgah kedai seng sei, beli Ammeltz Yoko yoko nie...coz' aku ingat lagi...dulu2 masa sekolah aktif ngan sukan...kalau kaki cramp ke apa...mmg cikgu aku suruh sapu yoko yoko nie.....sejuk jer...tp kalau lebih2 sapu...mau panas gark ler.....


Balik rumah dari open house tu.........makin teruk plak sakit nyer.....aku nak baring pun sampai nangis2 nak letak kepala kat badan. Ngiring ke kanan ker......bila nak berkalih ke kiri...mmg sakit ooooo......mmg menangis.....hu hu hu hu...tak pernah ko aku kena macam nie...........

B4 tido...hubby aku sapukan lagi yoko2 kat area dada and bahu aku........lega ler sikit.........tp tetap time nak letak kepala kat bantal and nak berkalih tempat dari kiri ke kanan dari kanan ke kiri..........nak menangis aku di buatnya............nak angkat tangan belah kanan pun sakit.....so, makanya aku tido dlm keadaan tegak terlentang jer lah....tak feel langsung arrr.........

And bangun pagi.............alhamdulillah dah sihat...dah ok...dah kurang sikit..........tp nak menyidai baju kat ampai ada rese2 sakit lagi ler...kena buat slow2......penuh sopan santun aku hari nie...buat kerja pun lemah gemalai.........pergh...mmg bukan cara aku ler! he he he

Sebenarnya, apa erk silapnya....? salah bantal kerrrrr?

No comments: