Followers

Thursday, November 25, 2010

....bertemankan si Mata Biru.

haishhh.....since ada anak angkat 5 ekor kat rumah tu.....anak dara aku hisap susu pun dah ada teman sekarang nie.   Kesayangan dia....MOMO. Dari 5 ekor tu....MOMO sekor jer yg ngikut baka si BIBU...bulu panjang.......


tak padan ngan asthma......tetap gark nak berkepit ngan si MOMO nie.....tapi takpe...orang cakap, kucing kecik nie...bulu tak gugur lagi.....so, kita kasi dia belek si Momo nie puas2 yerk.....


hazab si Momo nie di perlaku

6 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

ololololo tomey hoccay!! sebijikp perangai ko zana...pencinta kucing tegar heehehehehe....manje tol kitten ni dok celah ketiak batrice hah.....

oh yelaa batrice ade asma kan...takpe laaa....doa2 jek kite ikhlas sgykan makhluk Allah yg lain, insyaallah tak ade ape2 kot...lagi pun kan, kucing kan haiwan kesayangan nabi kite.....

seb baik si momo tak mintak batrice punye susu heheeheh

norhidana said...

alahai tomeinyer si kecik belang2 tuh.... baik je dia kene peluk

eB@mamaAerish'n'Aed said...

hu2... sgt comey... geram ar... ;p

LyNn HaMzAh said...

kucing ngan batrice sama2 comey...suka tengok...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah tomeynya tucing tu balqis suka tapi dia asma la pulak tak leh main peluk2 cam batric

SURIA AMANDA said...

comey la momo...jgn batrice cekik dah la..tgok dia pun geramkan kucing kan?