Followers

Tuesday, November 9, 2010

ChurpChurp on why your friends and families should be part of ChurpChurp today and get rewarded!

comel kan birdie kat bawah nie..ngan mata besar nyer tu....geraaamm...tp apa dia sebenarnya kan? ok...meh aku kenalkan...product terbaru nuffnang...kira adik beradik nuffnang gark ler....tp yang nie....adv thru twitter and fb...so....nak tahu camner concept churp churp nie? come!


how it work? come..let's me show you









REWARDED? hurrm........

ini REWARD yang aku dah dapat since 26 September 2010
and 
aku dah dpt 14 assignment thru Churp Churp
walaupun tak banyak mcm otai2 yang lain...tp alhamdulilah kan...ada jugak dari takde..
so....selain nuffnang...jom kita ramai2 join churp churp plak.

*** nanti aku buat tutorial camne nak join plak yerk


7 comments:

mama tisya said...

wah dh dpt 14 assigment sure dh byk dpt $$$..kita br je register tp blum dpt assigment lg

mummysyafie said...

alamak..saya takde twitter..best gak churp ni

mommyYen said...

mommy,camana la nak dpt aggnmnt nih..i masih blur..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

haah zana..
mommie pn br register, so far takde lg assignment.. tp tataw la camne konsep assignment tu.. mmm, u wat la tutorial sket kalo bleh.. hihihi, ai masih blur u.. :P

KSWSK said...

wa lum dpt pape keje sekolah lg dr chup chup tu

Sidratul Muntaha said...

aku tak dpt algi assignment nyer
huuuuuuu

Nana said...

dah reg tp masih xtau psl menda ni hahah