Followers

Friday, November 26, 2010

Raksasa membuli Ultraman

Ultraman.......kot2 ler ada nak keluar product UltraGirl..sure ada skirt pendek kan.....
and.....sapa kata ultraman utk boy jer........!

anak dara aku pun hantu Ultraman gark...cuma mama papa dia malas nak melayan dia beli ultraman bebanyak........cukup ler 1-2 jer.....beli bebanyak pun nanti buat sepah jer...coz' minah kecik nie kalau main.....habis satu rumah dia sepahkan.....terselit sana terselit sini.....belikan 1-2 yg size besar sikit...selamat...senang nak cari...mama ko mmg suka mempermudahkan kerja......



aksi ganas raksasa memukul ultraman........awat ler ultraman pasrah menyerah tak bertindak yerk? .....
gitew ler kekdah nyer kalau dia yg main...dia jadi raksasa buli ultraman.


....tp aksi lagi melampau bila raksasa menjilat ultraman...nak merasa apakah perisa sebenar si ultraman nie......poyo erk.... haish!


tengah dok survey2 set menan piano & microfon yg mcam kak mimi belikan utk Emily...cari kat kluang tak jumpa ler........tengok ler nanti....try tengok kat JJ Tebrau...kot2 kat sana ada.

6 comments:

cikcoklat a.k.a Haiza said...

erk...ganas tol ni men otomen..hehehe

zue @ annaleeya said...

ganazz tol raksasa nih... digigitnya otomen tuh... hehe..

Sham Ummi Echa said...

ganas tu raksasa nih. siap jilat lg tu. wei kalo ada ultra girl, harus costume kaler pink pas2 pakai skirt kulit ketat.kuakakaka

mummysyafie said...

raksasa ni comel sangat..sebab tu otomen tak takut..

Sidratul Muntaha said...

lebih kurang arr mcm setot..
abis sume teddy bear dia gi gigit sbb dia ckp adik punya!(kes jeles arr tu.mcm aku tak thu.purak2 sungguh1)

pastu klu patung yg beso2 mesti dia hempas2 n pijak2.
poyo jer..
tpi mamat tong gas ut tak minat otromen
dia minat belon upin ipin
klu jumpa kat giant bte cave sor paso,jenuh memekak mintak..
pastu blik umah pergi pecahkan..
boleh plak ckp:SUKE...sambil sengih2 n gelak2...
bankrupt tokey balak klu ari2 gitu.

akiratoriza said...

peh ganas anak ko..

g JJ Tebrau 2 roger2 la kt aku ni, leh gathering.... dh bertaun kita tak jumpa, seingat aku kita jumpa pn ms ko kawin dl.. dh bp taun erk???