Followers

Friday, January 7, 2011

Malam Jumaat Yang Sejuk

sejukkkkkk....................rasa cam malas nak bangun jer pagi nie....nak2 malam tadi marathon 23cm kan...keh keh keh...haip!...suka korang erk.


jumaat dah yerk!
cepat tul....nak2 aku cuti 2 hari minggu nie...so, lagi ler terasa cepatnyer dah sampai hari jumaat
tp takpe....aku suka...sebab! Batrice cuti...aku pun cuti...so, boleh bangun lewat sikittttttttt....hu hu hu hu

Pagi tadi sedikit terkocoh2 coz' menyiapkan dua princess nie ke sekolah.  Yaya mimpi apa ntah, nak ikut balik rumah sekali......nasib baik, pagi tadi dia ok bangun pagi......kalau tak..lagi ler mak long ko nie panic takut lambat.

8 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

suke laa si batrice ade geng ikut lik umah....sure sonok dok main jek tu kan.......ni besok2 ngan si yaya ni sampai kebesar laa jadi kawan baik kan zana....sekolah pun silap2 leh satu kelas.....eh dieorg ni sebaye kan.....

ZanaNordin said...

lieya - mau dia tak suka lieya...ada geng nak main..habis satu bilik dia tabur menan dia....

haah lieya, diaorg sebaya....tua batrice 3 bulan jer pun..tp yaya lagi nampak besar kan....

Nana said...

haih mmg malam tadi sejuk
smpai ke tulang itam
semalam kl xde matahari
ujan pg smpai mlm
xde partner lak nk peluk keke

nak minta tolong vote..
Kalau bole vote no 2 & 28 heheh
http://ellismelia.blogspot.com/2011/01/jom-undi-peserta-contest-deqlis.html
tq…

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

Nana - ha ha ha.....sian amrul jauh erkkk....

ok..nanti zana vote k...

Sham Ummi Echa said...

mmg 2-3 hari ni sejuk jer. naik beku dah nih. nak bgn tido pon malas je. kalo x pikir anak nk pi kindy, mmg aku lajakkan je tido tu.

amacam batrice pi school? ok ke dia? tgk gaya cam hepi je dia nk pi school.

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

Sham - tau takpe...kalau ler bebudak tu tak gi school...silap2 aku amik EL hari nie..keh keh keh..boss plak takde..

so far so good sham
lagipun ada geng coz sepupu dia pun tadika yang sama ngan dia....

Wati3qv3 said...

sejuk sejuk.. akak pun agak kelam kelibut pagi nie hehehe.. lama nunggu minah kecik tue bfast.. sonot batrice ada kawan kat umah..

[-suziey-] said...

hahahaha part 23cm tu paling aku suka..ekek:D ganas ko yek..marathon abis:p