Followers

Wednesday, January 19, 2011

Menu Tengahari Ini

Menu tengahari ku.....gigih duduk rumah masak. While anak dara tu tido..ketang ketung aku kat dapur masak.  And hasilnya...

Udang goreng butter yang tak menjadi....hu hu hu.....the butter & telur tak jadi cam sarang2 tu.....lupa skill nak menyarang....adoi ler.......dah rupa udang telur dadar dah nie....tp rasa...hurm! usah di pertikaikan...ha ha ha


dan..........ketam masak lemak cili padi
hu hu hu...pucat lesi jer lemak cili padi aku tu....
lupa nak beli kunyit hidup...pakai kunyit serbuk...then masa tumis tu lupa tumis ngan lada giling.....cuma lada cili jer.....takpelah...janji masuk tekak...kenyang perut...


haisssh! sumer tak menjadi hari nie..........apsal ntah!

9 comments:

Dunia Mayaku said...

takpe air tgn isteri dan ibu itu lg berkat...

☆ lieya latif ☆ said...

eh okey laa ni zana...pada aku dah look yummy gile nie.......

harap2 batrice dah kebah yeak demam die n selera mkn die okey.....

atty's said...

walaupun zana kata tak menjadik sangat tp yg penting sedap.

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

janji sedap zana.. maybe ko risaukan anak yg demam tu... maryam demam masa mggu 1st buka sekolah.. mmg musim la ni...

[-suziey-] said...

erkkkk pandai gk ko nk buat..cuma kurang menjadi..aku xtau lgsung camne nk buat..hahaha:p

liwaniel said...

sedapnye..butter prawn dan ketam tu...walaupun tak berapa menjadi yg penting rasa sedap, perut kenyang..

semoga batrice cepat sembuh..musim kot skarang..dua beradik ni tgh batuk selsema...

ieda said...

okey dah tuu dikk sedappp dan bernafsu dah akak tgk heheh

haa kang kurang kunyit idup tuu dikk ..

*∽ IZAN ∽* said...

fuyohhh! meletoppp menu tuhh!! dengan udang merah menyala.. ketam baikk yg posinggg memang harus kecuk air liuq

akiratoriza said...

batrice demam n ko ssh hati kot 2 yg semua xmnjadi.... pandai gak ko nk wat udang butter dr aku ni mmg xtau langsung nk bikin bnd 2..

neway get well soon batrice...