Followers

Tuesday, February 15, 2011

Our Dinner

....nie namanya dinner orang malas........


ayam goreng kunyit bersayur makan dengan nasi panas-panas. Sedap weiii....he he he he...
aku malas nak masak 2-3 lauk..so, sekalikan jer sayur2 tu dengan ayam....senang citer den.....semenjak dua menjak nie..mood kemalasan aku makin menjadi2.....

komen my laling hubby : Mama, pencen nanti kita buka kedai makan jer lah......ha ha ha..

poyo erk laling hubby aku......

6 comments:

Nana said...

hehhe jgn kata ko
aku pon klw malas
sekali harung juga..
seb baik laki jenis xmemilih makan
hentam je apa yg ada

zh-ena said...

ena pun tahap kemalasan jugak
masak daging grg kunyit jea

MAYA said...

zana, aku selalu je buat mcm nih..msk ayam letak sayur mkn ngan nasi putih.. memang senang keje..hehe

☆ lieya latif ☆ said...

ko same la cam aku zana...kalo boleh disekalikan sayur tu mmg tu je laa menunye....senang...1 lauk sume ade hahahaahah...

wei tepek laa resepi sekali....leh try versi ko plak.....

terliur ni aku tgk!

atty's said...

Tapi kty paling suka lauk cenggini lagi shedap dan pembuka selera tau

rasp said...

nie menu wajib time malas!
sbnornya cik abe u tu nak ckp u masak sedap...