Followers

Thursday, March 17, 2011

Sessi Mencabut Nama Pemenang Giveaway Anakku Comel

ok..............dah sedia ke sumer nak tahu siapa-siapa yang bertuah dalam Giveaway Anakku Comel by LittleStoryFromLittleFamily tu?

Sabar dek non....sabar..........................
Jom tengok upacara oppsss...upacara ker...jaggal plak bunyinya yerk....ok ler...kita tukar kepada sessi mencabut nama-nama mereka yang bertuah yerk.........


Tu dia....takde balang indah .....kita pakai mangkuk free pun jadi ler kan......


and.....si tukang cabut....di kocok-kocok yerk Batrice...kasi mesra sumer nya tu...


nampak tu................bukti yang nama-nama tu telah di kocok2 oleh tangan munggil anak dara ku.


ha ha ha......yg nie terbatal yerk............mama dia suruh ambil 1-1...dia pergi genggam sumer mana yang dapat...............so....buat semula ngan arahan mama dia sambil kita belajar kira 1 - 5 jer yerk...

and
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hasilnya........

5 nama bertuah yang di cabut undi oleh anak dara ku....



So...........keputusannya kena ler tunggu yerk.

 Insya Allah...kalau tak petang nie.....esok pagi sayang-sayangku yerk.

HADIAH....

BERITA BAIK! ada penambahan hadiah menjadikan 10 pemenang yang bertuah akan terima ole-ole dari Bandung.

 

20 comments:

mariah_smile said...

haha, boleh tunda2 pulak... ingatkan nak terus umum nama pmenang hehe :>

Huda said...

10 pemenang tu :)

MrS. F!zA said...

eh² umumla segera..jgnla siksa zahir dan batinku..hahaha

*amboi batrice siap tongkat pipi

wida said...

x sabarnya...

ZanaNordin said...

mariah - don't worry dear...keputusan tu tetap umum dlm masa terdekat.....he he he

ZanaNordin said...

Huda - so, rugi sapa tak join..

Fadzillah Kamarudin said...

suspens sungguh...

ZanaNordin said...

Fiza - ha ha ha...sabar k dear...

minah tu di paksa sebenarnya....tengah syok2 tengok tv kena kacau ngan mama dia

ZanaNordin said...

wida - sabar sabar...

ZanaNordin said...

Fadzillah - he he he....harus le suspen2 sikit kan

ummi anum said...

Alahai....tak sabar nih...suspen jer ya zana nih!

ZanaNordin said...

anum - sabar k...suspen sikit jer....

Nana said...

fuh2...
harap2 nama naik hehe

aanie said...

fuh fuh..semoga aanie bertuah...:)

Zue AnnaLeeya said...

hadoiii... bikin saspen plak.... hrp2 nama naikla... huhu..

Azueriena Norash said...

kalau x join bleh x dpt deyah...hehehehe...zana...dah ader sambungan haa...citer pulai spring tu....siler rujuk kat sinunn ehh...camner nak dpt rate murah....hehehehe....

psstt...esok kak azue ke sana lagii...hehehee

Fieda said...

harap tersenarai la di antara 10 tu...:)

sw33tdarling said...

perghhh nebess nebess...! kekekeke

Nisa' Azman said...

wah, best la pemenang up jd 10 lak..
Ade la can nk menang, hehe~... >_<

NoRMa aZurA iSMaiL said...

harap2 kali nie ader rezeki untuk jadi peserta bertuah :)