Followers

Thursday, May 12, 2011

Hujan di tengahari

Aku nak citer pasal HUJAN sebenarnya tadi......tu yang kengkonon nak publish entry...sekali blogger buat suspen ler plak....terkejut den!


Fuh....syukur. Bumi Allah nie akhinya sejuk gark coz' hujan turun dgn mencurah2 nya saat aku menaip entry ini.  Di sertai dengan dentuman guruh lagi..cuma petir jer takde......syukur sangat2. dah beberapa hari nie hari kemain panas membahang.


6 comments:

~izan~ said...

kan..sejuk sket..sini pun hujan dah dua hari..dapatlah redakan panas dlm rumah...kalau tak,sebelum tdo pun mndi..

auwcak said...

bestnya da hujan, kat sini masih tak hujan lagi zana weyy!!!...tunggu gak kalau2 hujan, sejuk sikit..kekdang tu malam pun panas kan..masyaAllah

Azueriena Norash said...

HA'AHH KANN SEJUKK BALIK DAH CUACA...ARITU PANAZZ GILER...NIE MCM JEREBU PLAK KL NIE....HUHUHU

Nana said...

kt KL ni dah lama gak tah ujan
arini ujan juga akhirnya

Lynn Hamzah said...

kat JB pun hujan gak zana...tp x ler lebat sangat...cuaca mendung jer...

rasp said...

memang bersyukur sesangat hujan rahmat nie sis....
sejuk skit rasanya hari nie...