Followers

Thursday, May 12, 2011

Blogger buat suspen jer tau.

Fuh.......terkejut den. Buka blog...then nak sign in kenkonon nak update...sekali tekan kuar benda alah nie...


mengelupur kejap........
huwaaaaaa..........kecoh2 jap kat FB.....ingatkan aku sorang yang kena
rupanya ada kawan seangkatan yang kena gark....adeh...

suspen- suspen...
nasib baik lepas tu besan ku CIKLINN yang comel tu try balik then kata dah boleh..
lega mak..
terima kasih ler besan yerk......kalau tak, tak senang nak duduk aku nie hah!

3 comments:

Ciklinn said...

keh keh keh mesti mak gelabah kan kan kan.... hahahha... ok samb hapdet.. ni aku tgh skodeng GA Camwhore tu mcm best jerk... sbb aku pun gatia lak tiap kali naik keta amik gamba hahah

matahati-aishahazhar said...

dah ok kan.. lunch tadi je tak guna sekejap..

Anonymous said...

haaha tau xpe
menggelabah gak aku tadi
shout kt fb ramai yg kasi feedback
bengong rupanye blog hehe