Followers

Monday, May 30, 2011

Kung Fu Panda 2

Movie yang di tunggu2....he he he he.....3 hari keluar panggung...baru ler berkesempatan nak tengok.......


So, akhirnya........dpt gark tengok citer KUNGFU PANDA 2 nie........hari ahad......takde apa nak buat....makan sudah.....so, kita keluar jalan2 ke bandar......pastu tak tahu apa nak di pusing2 kan kat Kluang Mall tu.......jom tengok movie...lagipun en laling hubby dah berjanjian dengan anak dara dia nak tengok citer nie bila dah keluar kat panggung.....so, harus ler di tunaikan...kalau tak....itu budak menagih sampai ler dpt...


Mcm biasa rrr kan......sempat ler berposing2 ngan poster Kung Fu Panda 2...........Po makin comellll arrrrrr

Kisah perjalanan Po & kawan2 menentang Mr. Shen, si Merak. And dari sini jugak kita bakal tahu bagaimana Po boleh di perihara dek Angsa .... he he he......soo cute tengok masa Po kecik2.....dgr suara Po tu nanges jer rasa mcm nak picit2 pipi dia kalau ada depan mata..........and kelakar ok.......ha ha ha...Po dah byk improve since KungFu Panda 1 dulu......apa lagi..gi ler tengok kalau nak tahu


try luck.....masukkan borang penyertaan kat situ....mana tahu ada rezeki...leh menang anak patung Po setinggi 4 mtr tu....hu hu hu....lebih besar dari Batrice.


Kesimpulannya..........Kung Fu Panda 1 lagi best...........so, dari 5 bintang...aku boleh bagi 4 bintang jer.......so far...sangat ler seronok tengok citer nie......esp untuk anak-anak ler.......bab last ada touching sikit sampaikan Batrice menitiskan airmata.......anak aku tu kan sensitif cam mama dia..........

Sapa tak pergi tengok lagi.......jangan lambat2...he he he.....

5 comments:

-SharleenZawawi- said...

aktiviti cuti sekolah... sonok bw dak2 layan movie.. lelagi yg dia suka... hehehee... amboi kemain batrice posing yer... cayyaaa!!! cute gegel...

azie said...

wa bestnyer tgk citer kungfu panda

humayraa said...

A'kum..Mama Batrisha
Ummi dan Nur berniat utk memberi sedikit ole2 kpd semua peserta GA walaupun tak mendapat tempat Top 3..
Moga Mama dapat hantarkan maklumat nama dan alamats serta umur anak ke
humayraa09@yahoo.com

Tq

onniesham said...

cargas ko bawak batrice tgk kungfu panda ni. aku yg ni aku mebi x bwk echa kot. sbb makpak dia yg x minat. hahaha sian anak aku. bwk tgk citer lain la. now cuti skolah byk giler citer. rabak duit tgk movie je la.

ada contest yeh? semoga ada rezki korang menang toys besar tu.

-Nureen- said...

mmg best kan crita kung fu panda 2 ni kan.. nureen pon baru je p 2 ari lepas.. ;)