Followers

Thursday, May 19, 2011

My Hubby balik esok.

hooyeeeh........esok pagi2 laling hubby ku sampai rumah........
flight dari Tawau pukul 9.30...sampai LCCT around 11 lebih....then terus pecut balik johor.....


for sure...anak dara nie bangun esok, Papa dia dah ada kat sebelah...........
rinduuuu oooo.....nie ler paling lama kena tinggal ngan laling hubby aku.

Batrice dok berkali2 tanya bila Papa nak balik
baring kat katil siap cakap ada bau papa dia......he he he he he....rindu bebenar ler tu.....

7 comments:

Cik Wanie Ghani said...

oklah tue dah nak blk kan,
comfirm esk dua beranak nie akn melepaskan rindu sama papa & laling terchenta kan:)
hihihihi

~izan~ said...

mesti batrice celik mata suka tgk ayahnya dah balik.bdk2 ni kalau daddy balik tgh2 mlm pun,daddy kejutkan jugak main2 sbb dh terlalu rindu sgt dgn anak2...tak sbr agaknya tunggu anak2 bgn sendiri esoknya hehe

zh-ena said...

nie saper yg akan terkam papa bila papa sampai umah nie nnti auwwww

rasp said...

errmmmm batrice je ke yg merinduiiii *ihiks*

Nieda said...

Anak ke mak terkam papa dulu nanti?

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

mujur dia x meragamkan zana...hehe pasni mesti asyik kepit2 ngan papa dia je kan..

ieda said...

alor2 windunya batrice kat papa die ye ... mummy x winduu ke ?? :))