Followers

Thursday, June 16, 2011

Balik kampung...dpt ler melepaskan rindu ngan anak bujang aku kat kampung nun...sapa lagi kalau bukan si Aiman Rafiqi.........he he he....walaupun sekejapan....puas gark ler mamalong dia gomol2 budak tembam nieeeee...


Dah makin laju duduk dalam walker nie.........


Si bulatttttt.............sedap tul gomol2 Aiman.


Suka buat muka blurrrr....



Tp still tak dpt melepaskan rindu kat anak dara aku yang sorang lagi nie.........mama long rindu arrrrr ngan Aliesya...bila nak balik kampung jumpa mak tok ngan tok ayah nieeeeee..............


Comel giler kan...cam anak jopunnnn.


Insya Allah...........tahun nie turn beraya nie Tenggaroh......hope semua adik-adik aku pun beraya rumah mak tahun nie......maka meriah ler rumah mak tok ngan cucu-cucunyaaaa......eeee...seronookkkknyerrr

4 comments:

IbuHany said...

bestkan blk kg... yabedabeduuuu

Nana said...

amboi tembun sungguh bb ni
geram nk gomol2

mummysyafie said...

alololo, comel nya dia. tak sabar nak balik kuching tiz raya

rasp said...

comel2 tul the babies....bambam...
mau tak rindu...