Followers

Friday, July 22, 2011

Hair Fall Problem? Solution? - kasi potong ajer

Diam tak diam ............panjang dah rambut aku..........rasa sayang plak nak cantas.


Tp since pregnant nie.....makin teruk plak masalah rambut gugur aku nie......udah ler mmg rambut tu dah nipis, makin nipis jadinya....

So.....jap lagi nak gi saloon kasi potong........hu hu hu hu.......takpelah.....nanti2 panjang balik rambut nie... kan

8 comments:

Nana said...

panjang gile rambut ko zana
aku pon ada masalah yg sama
nk potong
tp amrul xkasi heran kau heheh

Mamamya said...

wahh...mmg panjang tu..akak pun ada masalah rambut gugur yg sgt xtreme ni..dan rambut akak pu sgt2 nipis...sedih btl la...baru2 ni adik suggest suruh try shampoo hairpro...klu mujarab nnti akak b'tau zana ea...

Ruziawati Yusof said...

uish zana sayang! punya lama kak t x jenguk zana kat fb dan blog ni.. tahu2 zana dah preggy! berapa bulan tu dik? jaga diri ye? kita sama2 jaga diri.. hehe.. love you dear! tahniah sekali lagi buat u dan mr. hemlin.. batrice bakal jadi kakak.. lalalala

akiratoriza said...

aku pun baru jek potong rambut awal bulan ritu, banyak betul yg gugur sebab selama 3 tahun tak potong langsung. aku rasa rambut gugur pun sebab rambut panjang dan tak potong2 kot. ni pun ada rasa mcm nk potong lagik

rasp said...

cantik rambut zana...
curl2 kat bawah....
rasanya kita wanita nie...
mesti ada masalah keguguran rambut...
kes akak, kalo dah panjang,
mesti lebih byk gugur...

syariza09 said...

potong jgn tak potong

MissJasmineBlumen said...

wah..pjnye rambut..kite jeles tol la kt org2 yg bley bela rmbut pjg cantik jek..klu rmbut kite pjg sket je mesti dah berbuah dah..tu yg dok berambut pendek je..huhu..neway,kak zana ngh preggy ke?alhamdulillah..congrats to u!!

sW33tdARLiNG said...

sayangnyaaaaaaaaaaaaaaa