Followers

Tuesday, July 5, 2011

Hilang?

miss me? he he he......ada ke yang rindu...?
jap erkk....nanti aku citer mana aku menghilang kan diri selama seminggu nie.....

sambil2 tu bagi peluang kat aku jalan2 rumah korang jap..
tinggal2kan jejak apa yg patut yerrkkkk

5 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

huhu aku tertanya2 gak..tp x sempat nak komen.. aku bizi weh.... mggu depan wshop aku berlangsung ni... x ckp tgn ni...

norhidana said...

ingtkan majuk ke apa... lama menghilangkn diri...

yantz-yeem said...

jgn lupa jln2 gaks kat umh saya hehehehe


jom dapatkan ganjaran hebat di blog saya!!!hanya 4 hari sahaja lagi...!!

akiratoriza said...

mana sajek ko pergi nih... aku dok tertunggu n3 baru dari ko... bila on fb dpt tau la jugak ckit2 ko g ilang kemana... hihihi..

p/s : meh join GA aku..

mysha said...

kAK patutlEw tAK berHapdeT uMah akAK.. cePat hupDAte.. baNyak naK poT peT poT pET..nih