Followers

Wednesday, July 20, 2011

Home Sweet Home

Alhamdulillah........baru jer dpt 1 lagi berita gembira.  Pinjaman Perumahan dah di luluskan.
Rezeki berganda untuk tahun 2011. Walaupun a bit lambat...tp akhirnya.....syukur...

Harap2 ler dpt masuk rumah baru b4 raya nie........
tp nak kena settlekan KC dulu......tu pun kena tunggu my Laling Hubby siapkan rumah orang dulu.
Biasalah....tukang nie.....siapkan rumah orang dulu baru rumah sendiri...
takpe...pelan2 kayuh.



12 comments:

MrS. F!zA said...

beli rumah yg dah siap ke?kalo yg tk siap lg kna mohon pinjaman dlu kan..tahniah ye!

mama tisya said...

wah best la dpt msk umh br nanti

ZanaNordin said...

Mrs Fiza - akak beli rumah dah siap...atas tangan orang......dua2 pun mmg kena mohon pinjaman dik.....

♥♥ MoMmY MimiL ♥♥ said...

Best tuh babe! Nway, i'm hepi for u...hopefully raya thn nih lebih bermakna buat uols sekeluarga...

=))

Maya Mayana said...

alhamdulillah betambah rezekimu..aku je lum ada umah sendiri,entah bila nk ada...kat k.tinggi ada uptown ke?tk pernah pergi pulak...uptown ni kira pasar larut malam giteww :)

rasp said...

alhamdulillah syukur....
bestnya rumah sendiri....
suka suka suka....

ZanaNordin said...

Mama Tisya - teruja sesangat nie amy..tp tengah pening nak packing barang...adeh!

ZanaNordin said...

Mommy Mimil - alhamdulillah dear....rezeki berganda tahun nie...harap2 sempat ler masuk b4 raya nie...

ZanaNordin said...

Mayana - Insya Allah...ada rezeki korang tu nanti.

kat Kota pun ada uptown gark ler....kat sepanjang sg kota tu..tiap2 malam sabtu and ahad...ada pasar malam sampai ke awal pagi...tp aku pernah sekali dua jer pergi

ZanaNordin said...

rasp - alhamdulillah sis...rezeki...excited nie..he he heh

akiratoriza said...

tahniah... erm kalau raya nanti dah dpt msk uma baru, aku dapat la dtg beraya uma baru ko nanti, InsyaAllah..

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

al-hamdulillah...