Followers

Thursday, October 20, 2011

ayam kari rasa KFC. Hebat!

Petang2 takde kerja...perut plak berlagu dondang lah sayang...
apa lagi.......meh kita kelebek apa yg ada...

ayam ada
daun kari ada
tomata ada

ok.....bahan cukup...so, leh buat kari ayam

dah siap masak bagai....
pergi giant beli roti perancis sebatang
fuh........memang marveles lerrrrrr


hasilnya...


hingga ke titisan terakhir...
Batrice siap cakap

"hari nie mama masak ayam sedap...tak pedas...macam KFC"

ha ha ha....dasar mengampu lebih erkk
tak logik betul ayam kari mcm ayam KFC...
patut lerrr budak tembam tu bertambah2 sampai 3 ketul dia sorang....

nak resepi? he he he

malu ler den nak share....
masak main campak2 jer pun..
kot nanti ada yang request baru i tepek errrkk resepi kari ayam nie
yang penting...i tak guna santan.....

8 comments:

Lily @ Mama Iqa said...

patut la makin boolat itu bdk..mamanya rajin melayan :) yg penting ayat mengampu mmg kena kasi tggi melambung la kan..hiks! tu taktik bdk2 skrg tu..

lieyalatif said...

oo si batrice le ckp macam kfc yeak heeheheh....takpe zana, die tgh mood sonok mkn tu...ko layan kan jek laa...biar die bam2....aku ni si mija dah kurang mkn dah...mia masih bertambah2 le kalo mkn...aku kene start beli appeton balik kat simija nie....

atty's said...

seronok tgk batrice selera je makan..sebijik cam abg firdaus.leh geng nie

atty's said...

seronok tgk batrice selera je makan..sebijik cam abg firdaus.leh geng nie

LYAfrina said...

sedapnyerrrr... asya krg makan,... xtau nk wk camner nk suh dia mkn..seksa nk mujuknyer

Maya Mayana said...

keh..keh..ingat betoi kfc ada ayam rasa kari..baru nk gi terjah sat lg rupanya batrice tembam tu yg panggil,tertipu aunty tau...baguslah batrice mkin selera makan,geram mcm nk cubit2 je pipi dia :)

sW33tdARLiNG said...

i loike kari ayam cicah roti.. ehh dapat roti jala lagi best kan?

MrS. F!zA said...

kari ayam cicah roti mmg terbaeekkk..kdgkalo bt mcm ni sedar2 hubby mkn roti smpi nk hbis sbgkus gardenia kecik tu..