Followers

Wednesday, October 19, 2011

Dino and penjaga Dino

Mini zoo dinasour...
amik ko...jangan memain...kat rumah aku siap ada bela dinasour 4 ekor ok....
kaler merah ada, biru ada, hijau ada....siap kaler kelabu pun ada...
muka memasing plak ganas tak hengat...
takut maaaakkk!




Penjaga zoo dinasour tu plak kemain sexy lagi....
ngan spentot jer dia dok belai penuh kasih sayang dinasour2 peliharaan dia tu


tp yang penting...mata memang tak lari dari tv...


uisssh....serabut bebenar aku tengok
takpe.....laaa nie dah tak serabut sangat
aku buat apa?
tungguuuuuuuuuu


dinosour tu elok2 duduk diam-diam
digaduh2kan dia...
tergolek2 hah di buatnya


tp...yang penting...
penjaga zoo dinasour nie....
bila senyum...
bisa buat dinaosour2 tu.....terjut laut arrrrrr
auw!


alamak........
apa kes nieeee!
nak kata penjaga zoo nie tak cukup
rasa nya tak kot....
tengok peha dia...
jari jemari yang membolat tu..
tak mungkin kot
ke....penjaga zoo nie
tension


he he he.....so jangan ler anggap anak dara aku nie menan semua jenis gegirl2 erkk tetap..
menan boboy gark yang dia berkenan
bola tu jangan citer ler...
ultraman...
la nie.....hari2 dok tiup belon...sampai belon bersepah2 satu rumah
nak tido pun siap angkut belon naik atas katil..

takpe....mak tak kisah.....
yang penting....menan yg dia requested tu harga masih tercapai akal ok lerrr
dari dia minta beli barbie seketul harga dekat seratus lebih
kebil2 mama dia....

.

8 comments:

Neeza.Areef said...

mama x join men skali ke tuh..heheheh

lieyalatif said...

keh keh keh .....suke main dinosor rupenye.....ye laa, penjage zoo dinosor yg paling seksi ni .....baik2 nanti dinosor geget paha gebus tu kang he he he

Lily @ Mama Iqa said...

kete2 dia minat tak? hehe..seksi u..auww! kus semangat tgk dia skrg..geram je..sana bolat sini bolat..hehe..

norhidana said...

uhui... mmg cekci tul, penjaga zoo comel tp tak sngka minat ngn dino yg ganas... tp sonok gk kalu dia dpt kumpul dino tu bnyak lg... ko ngn laki ko pun blh join sekali heheheh

Maya Mayana said...

beli barbie murah2 je, yg tercapai akal regenya...ratus2 kang tercabut tgn kaki mcm tk berbalo pulak :)

Ruziawati Yusof said...

samalah dgn nur.. nak baby alive.. tp kak t tak belilah. mahalkan? batrice mukanya nmpk matang dah.. anak mummy dah besar!

sW33tdARLiNG said...

ralit banau main dino sampai tak perasan paparazi tgh amik gambar erk? heheheh

MrS. F!zA said...

batrice nmpk bambam skit skrg..lain dh muka dia..