Followers

Friday, October 21, 2011

Bila pendek nak panjang, bila panjang di pendek2kan.

hari tu dok serabut tengok rambut dia yang dah panjang tu
dulu time botak...sibuk nak rambut anak tu cepat2 panjang
la nie bila dah panjang... sibuk2 plak rimas tengok rambut dia yang serabut tu...

gitewww ler kan..

 *** kenangan si botak ***


 yang nie plak bila panjang nampak serabutnya lah plak

terus ku cantas rambut dia hari sabtu lepas
berserah jer lah....main potong sendiri
ha ha ha....tu pun rasa cam bukit plak....mencerun sikit belah kanan tu....
lantak lerrrrrrrr


pic2 nie sumer masa hantar dia kelas music dia
gedik errkkkkk



makin bulat ler gamaknya 


baru ler nampak kemas sikit
tp lepas tu macam nyesal coz' bila ikat nampak noooo pendeknya.

8 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

yg penting tetap comei ...hehe

Neeza.Areef said...

rambut cenggini sesuai la tu..still comel

lieyalatif said...

eh tak le zana...okey ape ko cantas...pada kemas gak tu...sebab ko rate jek kan.....

tu le, dulu batrice motak2...tapi skrang dah berambut halus lurus...mmg cantik....

Maya Mayana said...

emm itulah kan..aku menjak ada anak angkat ni rajin pulak beli sepit rmbut,skaf macam2 la...suka pulak main2 tocang 3 rambut dia mcm2 aku buat nasib la Auni tu redha je...

padahal dulu auni tu selalu ayah dia pakaikan tudung tp pd aku kecik2 lum baligh biarlah dulu...dh baligh nanti biarla dia pakai...ntahlah salah ke cara aku ni?

rasp said...

lawa lah sis dia rambut gini...
dah ler comei, nampak kemas plak tu....

CuTeMiUt78 said...

ok gak tu.. still nampak tomey..

sHeeMa DeaN said...

ok gak nampak rambut tu.. tapi tu laa kan nampak berserabut di potong .. bila nak ikat balik terus rasa dah tak cantik.. nie sama kes dgn akk.. rambut hannah pun akk cantas gak.. pastu menyesal

mama rifQy said...

sangat le comey anak dara ni...pandai posing