Followers

Friday, February 24, 2012

Berposing.....bagi ler kat dia kan!

Yeeeeeeee..........esok cuti
he he he....cuti yang tak bermakna coz' byk noooooo xtvt kena buat

1) Sabtu : Majlis sambutan Maulidur Rasul taman rumah MIL aku. - Batrice join pertandingan mewarna..so tak boleh nak skip.

2)  Ahad : Seminar keibubapaan anjuran KEMAS - nama aku naik ...so, kena ler pergi dengan ceramah tu...fuh!..lotih makcikkk...nak rehat2 guling2 kat rumah pun tak sempat....baru bercita2 nak balik Tenggaroh...gamaknya tertunda lagiiiii lerrrrr

So.....utk cuti 2 hari ni......sila ler layan gambar2 Batrice berposing kat depan rumah yerk....









and......SELAMAT BERHUJUNG MINGGU.

7 comments:

Nana said...

cantik la baju batrice bli katne zana

wanie said...

amboi kemain batrice posing ye...makin comel dan cantik anak dara zana ni..berkenan lak ngan baju batrice tu

S.U.R.I.A.T.I said...

cantiknya gigi!!! eh, cekciiiii nye batrice...

Cho Zila said...

memang bagiler kat dia yerk kalau posing... tapi dia memang sangat pandai posing...

lieyalatif said...

ini budak boleh jadi model tau zana...cer ko hantar casting...mane tau rejeki batrice....

norhidana said...

comel ini model.... mmg pandai berposing... natural gitu

berapa ko byr model nih wei hehehe...
-acik kenan tul kasut batrice tu lah

rasp said...

dah ler baju lawa...
posing dia pun sgt menariks...