Followers

Thursday, October 9, 2014

Collagen Powder Shaklee

Tu dia
lama dah teringin nak makan Collagen Powder Shaklee nie......walaupun den nie SID Shaklee...tp kena gark mengumpul nak membelinya....

Nie pun beli time PROMO last month....
Rugi tak grab time promo....dapat jimat banyak...


Umur dah makin meningkatkan nie
kena lah ambil apa2 supplement untuk diri sendiri...
selain ESP, Vit C ...Collagen Powder nie pun terbaik untuk ketegangan kulit ....hik hik hik..dah tua takut kedut di sana sini....bukan utk sapa pun...untuk mata suami dan kepuasan diri kita jugak kan...


 Menurut website Cellbone 70% kulit kita terdiri daripada collagen. Collagen ini terletak di bawah lapisan kulit. Kalau tengok gambar di bawah ini, memang boleh nak kata kulit kita majoriti terdiri dari Collagen. Collagen ni penting untuk ketegangan kulit dan memastikan kulit lembap.


Tapi apabila kita semakin berusia, tubuh kita dah semakin kurang menghasilkan collagen sendiri. Sebab itu kita disarankan untuk amalkan makanan yang kaya collagen, atau lebih mudah, amalkan supplement Collagen Shaklee;)



Collagen Shaklee dihasilkan daripada sumber marine yang terbaik (sisik ikan merah yang terdapat di laut dalam) dan diproses secara semulajadi (hydrolisis) tanpa sebarang penggunaan bahan kimia. Ini menjadikan Collagen Shaklee begitu bermutu tinggi, walaupun dengan harga yang sangat berpatutan (atau boleh dikatakan mampu milik berbanding kualiti dan khasiat yang ditawarkan.).


KESAN PENGAMBILAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER
  • Meningkatkan kelembapan kulit - 90%
  • Mengurangkan kekasaran dan kekeringan kulit - 75%
  • Meningkatkan kelembutan & kelicinan kulit - 69%
  • Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti kulit - 55%
  • Meningkatkan ketebalan rambut - 54%
  • Mengurangkan garis-garis halus & kedutan di kulit - 18%
  • Meningkatkan keserian, tona dan warna kulit - 50%
 Ok..tunggu after sebulan yerk ...kita tengok resultnyer...korang jangan jeles plak nanti tengok i makin nampak muda belia gitew..

Nak order contact2 jer Zana .

SID : 1043542
Wassap : 013-7712383

 

1 comment:

Lynn Hamzah said...

sejak pregnant kak lynn x amek collagen nie...nanti lepas bersalin leh amek balik...hihihih...