Followers

Wednesday, October 1, 2014

Tune PLUS $$$$

Assalamualaikum
Gud morning sahabat2 maya ku

Ada kawan offer join Tune Plus nie....
aku pun tengok2 le kelebihan-kelebihannya yang ada...
ok jugak nie..boleh join...
boleh tambah income $$$....(mak kan mata duitan) ha ha ha ha


apa yang bestnyer? uitt ...best ler......memacam kelebihan ada
cer tengok nie..
Zana nak citer pepanjang pun ....Zana baru lagi ...nie yang basic Zana tahu ler



yang confirm dapat :
** tiap kali kita top up...kita dpt komisen kita...kita dapat point kita
     (if kita cari orang daftar dengan kita......kita pun dpt jugak komisen..orang tu pun dpt jugak komisen ....so, xde sapa yang rugi di sini...semua dapat untung)
** point terkumpul tu kita boleh tukar dengan tiket AA...yeaahhhh....boleh ler naik flight FREE
** 30% check in at Hotel Tune
** Perlindungan insuran RM100K


Jom...sapa nak daftar....leh contact Zana terussssss

Wassap : 0137712383 yerk kawan2...



:

1 comment:

Daddy Ziyyad said...

hmmmm..menarik ni..
saya nak baca lebih lanjut :)