Followers

Tuesday, December 15, 2015

Happy "Pengantin Baru" Cousin


Assalamualaikum .....

cuci mata korang dulu ngan little family kitaorang....hik hik hik hik.
en laki den tu bukan jenis suka nak posing2 ...so, bila dia numpang sekaki berposing....jangan le dibazirkan gambar dia tu ....ha ha ha ha.....maaf kan saya...anak bujang den berlemuih .....x berhenti bergerak..gitew ler jadinyer.....


 oppss ....belum masuk citer pengantin lagi...ha ha ha ha...
again....up pic ada en laki den.


yezzaaaa ......act ada macam2 kat majlis perkahwinan sepupu den nie....
candy buffet ada
tempat amik2 pic pun ada ...
pelamin tersergam gah ....
complete lerr........


Act nie majlis perkahwinan sepupu belah en laki  .....
anak pakcik nyer yang kat senawang .....
from jumaat den dah sampai Senawang...pakcik sediakan homestay utk family yang datang awal ......
majlis on 6/12/2015 .....meriahhh ....almaklum majlis anak pompuan ....



 Pelamin gah by our cousin gark .....nampak tradisional...
nak ngajak en laki den posing sama atas pelamin ....ntah mana dia hilang .....
so, sementara orang x ramai lagi..meh posing2 dulu ...sat lagi x sempat posing ..


 dapat posing berdua ngan en laki pun kat area tempat2 gambar nie...den lupa eh korang gelar apa....
tua dah.....mudah pelupa den nie hah!


ujung2 majlis....anak bujang den tido......sonang hangkut sekali stroller tu...


bangun tido buat muka blur ....nak layan posing pun dia tak mau


tapi kalau kakaknyer ..jgan citer ler....mmg kaki posing nurun dari mama nyerrr
nah buktinyerrrr ....

 


k .....nie ler pengantin nyer....
si comel cantik manis Nabela ..
moga bahagia Nabela dan Ezhar ...
berkasih sayang lah kalian sehingga ke hujung nyawa
dikurniakan cahaya mata penambah jiwa kalian ...
Aamiin.

si Bela nie pramugari under Emirates Airlines...
sesuai banget lah kan...tinggi, langsing ..cantik
berbanding ngan den yang kat sebelah nyer tu...pendek + gemuk + comot ...he he he he...
cita2 tak kesampaian.....nengok sepupu jadi stewardess pun jadi lerrrrrrr


so.... nie sebahagian sepupu pompuan belah hubby...ada ler 2@3 orang yang tak nyelit sama
hobby kami sama...SELFIE ..ha ha ha ha.....



hat nie plak...kakak bergambar dengan abg sepupu nyer...Abg Adam yang hensem ala2 k-pop gitewww

 aissshh...hilang ler skill nak bercerita ....lama x mengupdate kat blog nie kan....
den x reti nak ngarang camne ...



Buat Bella & Ezhar ..
Selamat Pengantin Baru
Moga kekal bahagia berkasih sayang sehingga ke syurga.
Aamiin.




pic bersama mak pengantin yang gojes, mak cik ku adan si tukang buat pelamin ...hik  hik hik hik



                                                          Our SARIJAN's family





 

1 comment:

norhidana miswan said...

lama betul nk nengok tuan umah update blog nih hehhhehe...

cantik lah konsep pelamin tuh... tak penah jumpa lg yg konsep gini bunga kt bwh pelamin tu lawo sgt....

seronok kan kalu jumpa sedara mara gini... riuh la ngn sore korang saja