Followers

Tuesday, April 20, 2010

Little Story From Little Family telah di jejalah oleh Mr. Ben.

ye kengkawan......ini aku copy paste ayat mr. Ben dlm blog dia
Waaaaaaaaaaaaaa....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. gulp.. sori Puan ZANA ... SALAM .. nak masuk bleh ?? hehe.. nak pusing pusing dalam blog sat ... hehe.. Batrice sihat ? Sedap nama anak yer .. Nasib baik takde anak lagi .. kalau ada anak lelaki , sah sah ajak bertunang .. hahaha .. guwau yer Puan ..

"Puan .. saya ada hajat ke mari ni ... hajat nak menjelajah .. Tapi kan ..bila sampai je kat blog puan ni , ada sesuatu yang mengganggu penglihatan saya .. Blog puan ni menarik dah .. tapi 'menda' tu menganggu ar puan .. sukar nak membaca ...tapi kalau orang lain boleh baca , apa salahnya dibiarkan .. takat saya seorang je tak boleh .. biar je la ... biarlah saya berkorban demi orang lain , puan .. Ok puan ? "

Itulah kata kata aku yang pertama dan terakhir buat PUAN ZANA .. ibu kepada baby Batrice yang comel comel gituu .. Caakk .. hehe .. iskhh.. melalut .. ok ok... aku tak de nak komen lebeh lebeh .. entri besh..gambar besh ... layout yang tidak memedihkan mata ... jadi .. korang nak aku hampar carpet merah ke ????? hahahahha ... jgn la marah ... memain jeeee .. korang neehh ... the sensitive tul arr ... hahaha ..
hoooyeeeeh....blog aku telah di jelajah oleh en. Ben.....

hmm....apa agaknyer "menda" yang mengganggu en. Ben yerk bila masuk blog aku nie? nak kena cari nie...
thanks en. Ben.


~ THANKS UNCLE BEN ~

8 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

congrats...daku sedang menanti en. Ben utk dijelajah ...lambat nya en ben ni nak dtg rumah aleesya + ayyunie ni..

atty's said...

zana..kty rasa benda belah kiri tu ..contest blogger tu..hhhehehheh

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

ZANA...

benda belah kanan nie yang buat susah kak nak scroll ke bawah......ala2 tertutup gitu tulisannya....

~~ciklinn~~ said...

hishhh nampak sgtt aku lama no tak aktipp.... huhhuhu sapo mr ben dik? huhuhuhuhu aku gi skodeng dia jap lah...

weii ko dtg sini yer dik... wah sgt best ok jumpa geng2 blogger..

Mummy DaSy said...

wah best2...ak ah ek pebendenya yg menghalang, me guna GC ok jek...

♫♪ Cik Puan Mimi ♫♪ said...

akak tak tau apa yang menggangunyer. sebab akak tengok ok jer blog ni. hehehehe

[-suziey-] said...

hmm ape bende yg mengganggu..ek..misteri btl la:p

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

zana, aku rasa benda itu ialah kt belah bwh ..belah kanan tu..yg note apatah yg nuff tu..itu kot.. klu ko scroll ke atas/bhw benda tu tetap kt situ...