Followers

Friday, November 5, 2010

apa kes kerja time orang lain bercuti.

.......morning...........sapa kerja hari nie? sila angkat keyboard korang....ha ha ha...takpe, kalau tak angkat pun aku tak marah...bukan nampak pun....aku pun tak pasang spy keliling korang tu....buat ler apa yang korang nak buat.  hu hu hu.....apa barang erk kerja time public holiday nie..........hu hu hu....tp apakan daya.......hari ini dlm sejarah babe.....almost 4 year masuk gomen nie..........this is my 1st TIME buat OT........huwaaaaaarrrhhhh!!!!!

naness! sambil dok terkenang Batrice di rumah nenek dia.  

Nak buat mcm mana.......terpaksa gark coz' nak settlekan projek pelupusan fail aku tu.  Date line 2 week tak cukup kalau harap hari bekerja jer..........lepas settle projek pelupusan fail...aku nak concentrate plak utk kemaskini senarai fail plak................since jadi PRJ jabatan nie.....byk kerja kena buat.......nak kena check balik sistem perfailan kat sini.  Tu tak termasuk lagi tugas2 hakiki aku........nasib ler 2 minggu nie boss takde.....outstation memanjang........boleh ler tarik nafas lega2.  Nanti boss dah naik........cam lipas kudung aku jadi nyer...........

Tp ........aku sebenarnya lagi suka bila kerja banyak......at least takde ler mencangguk jer kat office tu sampai ada yang ingat aku takde kerja...or tak buat kerja.............please k!.....jaga kerja masing2.......if aku free tu bukan bermakna aku takde kerja or tak buat kerja......sendiri atur masa kerja masing2 lah.......(*** sentap***)

4 comments:

Anonymous said...

Tabik spring kat awak zana..bekerja time deepavali ni..ye la kita kan yang menurut perintah dik..takpe..keje rajin2 eh

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

kak emy - hu hu hu....berat ooo hati. tp kalau tak fikirkan kerja yg kena settlekan cepat tu..mmg xde ler nak datang office nie kak..hari cuti adalah hari bersama keluarga...keh keh keh keh

ieda said...

huuhu x bestnya .. owg sume cuti tp kita kena kerje kan .. x perlah dikk bekorban demi rezeki kan ..

nanti dpt cuti ganti balik kann ?? :)

akiratoriza said...

BERKHIDMAT UNTUK NEGARA!!!

hihihi....