Followers

Thursday, March 24, 2011

Our New Prince in the house.

Alhamdulillah.......around pukul 2 pm tadi....adik ipar aku selamat melahirkan baby lelaki. Berat tak sure coz' tengok kat troli baby takde info apa-apa pun.......


So, here presenting our new prince in the family.



comelllllllkan......sedap jer bau baby nie.
rindu ngan bau baby........harap2 turn aku tahun nie lah kan...amin

Nama takde lagi.......tapi rasa2 macam ada Darwish kot....coz' akaknya udah Darwisya....he he he..memandai jer mak long awak kan...

*** Total cucu Pak Ali = 5 orang. 3 perempuan, 2 lelaki
*** Total cucuk Tok Ayah Din = 3 orang. 2 Perempuan 1 lelaki
*** NEXT? he he he he

8 comments:

Unknown said...

next......

akak lah plak kan,
hihihihihi:)

Maya Mayana said...

tahniah tambah ramai cucu2nya...

☆ lieya latif ☆ said...

alahai...dah selamat dah...aku lak yg debow menanti saat melahirkan nie huhuhuhu......

betul tu zana, sampai satu tahap kite akan rindu bau baby....lagi2 bile dah besar2 anak kkite....mcm aku ni shah suke baby kat umah...tu yg bile dah besar jek budak2 ni kene laa produce lagi ha ha ha......

insyaallah, same2 kite doa ...rezeki ko plak lepas nie...amin...

Ciklinn said...

tahniah bertambah ahli keluarga... n next dik mennatu i lah pulak.... heheh aminnn...

huhhuhu mmg aku pun dah rindu bau baby.. tapi wat masa ni biorlah aku cium bau umar yg macamm tu dulu.. hahaha


adehhh tergudas aku dgn asam peda ko kat bawah tu..... arghhh nak buat juga hari ni

Mummy Dasy said...

alolo comelnya... kite ngah berdebar2 ni tunggu bb nak kuar tp bb ni plak cam naktaknak jek kuar..

Unknown said...

alhamdulillah...tambah lagi meriah raya tahun ni kan....:D akak pun tgh menunggu wife si faizal ni bersalin...duenya hujung bulan ni...kali ni insya'allah wak lambak dapat cucu pempuan plak.....:D

utk zana...akak sentiasa doakan yg terbaik utk ko dik....insya'allah rezeki itu pasti ada...aminnn.

~izan~ said...

comeynya..tu la kan,bau baby ni sedap je,semulajadi hehe..bau muntah susu tu pun takpe hehe...insyaAllah lps ni turn awak plak hehe

attyfir said...

comeynya , baby.putih melepak nie