Followers

Wednesday, April 20, 2011

Rindunya ngan budak domok dua orang nie...huwaaaa...rindu nak gomol2 Aiman & Aleesya.......


he he he....giler checky errkkk muka aiman...muka nakal..keh keh keh keh.....Batrice kemain berlengas lagi ngan peluh dia..main tak hengat dunia...

Bila ler nak balik Tenggaroh lagi nie...tak dapat gomol dedua...dapat gomol Aiman jer pun tak pe lerrrrrrr


Budak nie, memang hari-hari kena gomol.

Akal makin panjang...la nie, pantang kena marah sikit ngan mama or papa dia...tahu apa yang keluar dari mulut dia...?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Asyik echa jer yang kena marah, Asyik echa jer yang salah"

Wah......kecik-kecik ko dah pandai protes erkkkkk!

5 comments:

Mamamya said...

aduduhai...mmg chubby sungguh lah anak2 sdra zana nih...mmg geram nak cubut2 pipi dia....

akak pun dah lama x balik tenggroh ni...dekat 2 minggu juga lah....selalu mak/ayah je yg dtg sini...en.suami always busy....

Cik Wanie Ghani said...

alolololo,
comelnya deme berdua tue,
geram rasanya,
huhuhuhuhu...

ngn Cik Wanie rindu x?
hihihi

rasp said...

mmg geram tgk anak buah u zana...
bambam nie mmg syiok gomol2...
hehehehe cian echa ya...
jadik mangsa je slalu hehehehehe
ada makna kot tu zana....

LyNn HaMzAh said...

hehehe...cepat tambah ahli keluarga zana...kesian kat anak dara tu...

madammondoq said...

comel sungguh semua..
salam singgah ke blog saya juga..
http://madammondoq.com/