Followers

Monday, May 16, 2011

Menu istimewa sepanjang hari SABTU

Menu sabtu 2 minggu lepas. He he he.....


agak2 kalau tengok gambar atas tu leh agak tak apa menu aku Sabtu lepas?


Yup dear................korang mmg pandai.................so, sepanjang hari Sabtu tu ...dari pagi, tengahari bawa ke malam.............menu kami adalah MEE GORENG special.

Sebab apa SPECIAL....sebab.


my LALING HUBBY yang masakkan kan....aku tak jengah dapur pun sepanjang hari tu. ha ha ha ......jahat tak...tau komplaint jer........

Kira hangus ler tu sebagai HADIAH HARI IBU yerk....takde sambutan, takde hadiah...just ucapan dari Batrice jer tau....sedih ok...hu hu hu hu....tp at least ada menu istimewa nie.....jadi ler...kita anggap jer hadiah dari suamiku tersayang tu...chewaaa....daku redha coz' hubby ku mmg bukan jenis suka nak buat suprise ker.....nak romantik2 ker...dia jenis..apa2 pun LURUSSSS jerrrr......

3 comments:

norhidana said...

untung nyer wei, kalu cik abg yg msk, simple2 pun rasa best kan... heheheh kalu tak asik kite je yg msk kn

pasni aku nk suh edy belajar gk lh camne bt mee goreng...

Nana said...

hehehe xpe zana
masing2 ada kekurangan & kelebihan
klw ko redho somi xreti wat seprise
aku lak dah muak ngan amrul yg suke wat seprise
tp..aku jeles
sebab amrul xde nye nak masak2 utk aku hehehe

Cik Wanie Ghani said...

bertuahnya akak dpt seorang suami yg rajin ke dapur,
suami Wanie x mau langsung,
ikut mood dia saja,
kalau dia rasa nak tlg,
dia tlg,
sedey tau

(motiffffff)