Followers

Tuesday, January 3, 2012

Selamat Pengantin Baru Cik Ros

1st day di tahun baru......dpt pakcik baru he he he he he.
makcik belah my mum bertemu jodoh kembali........

Buat Cik Ros and Cik Berahim

SELAMAT PENGANTIN BARU


alhamdulillah....semuanya di permudahkan.....

Comel kan......muka malu2 cik ros aku nie...he he hehe..


Keluarga baru mereka.....
Majlis pernikahan di jalankan di rumah cik Ibrahim di Felda Taib Andak....sekaligus majlis tahlil utk arwah isteri cik ibrahim...jadi nya....buat sekali harung kat rumah cik Ibrahim...


 Dengan sekali lafaz....sah sudah cik ros bergelar seorang ISTERI kembali...


my pak long jadi wali utk cik ros....


debar menuggu di ijabkabulkan...


sweet jer kan......bila tengok pasangan veteren di ijabkabulkan......


dan bila ramai2 yang paling seronok tak lain tak bukan


anak dara aku.
Cam biasa.....bila macam nie.....ramai geng nak main
maka.....tak boleh duduk diam ler dia..nak2 si nana pun 2 x 5 jer aktifknya
sampai berlenggas2 dah....

6 comments:

Nana said...

sweet nye nengok sengeh2 je baca entry ni
semoga berbahagia hendaknya

Neeza.Areef said...

wah pengantin veteran...batrice pnya baju pn ikut tema..

norhidana said...

heheheh selamat pantin baru... sweet je kalu pasangan org lama ni nikah... cam malu2 tucen heheh...

tgk rambut batrice yg bsh lencun tu pun dh tau betapa seronoknyer dia heheheh

KSWSK said...

mmg kelasss manten baru ni sbb pilih kaler yg terang as bj nikah dorang..biasa org muda mudi je yg berani guna kaler ni

ieda said...

amboii mantain pengantin baru nie
tahniah buat cik ros zana ;)

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

alalalo malu2 je aku tgk muka cik ros ko ni...hahaha cute :)